کد خبر: ۱۱۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
آرانیوز توهین های سریالی "پرسنل زاکانی" را بررسی کرد
شهرداری تهران به میدانی تبدیل شده است که پاسخ ناتوانی‌ها و انتقادات به عملکرد خود را به فضای مجازی کشانده و برای این خط مشی پول پاشی نیز می کند. شورای شهر تهران سه شنبه ۲۸ فروردین‌ماه یکی از جلسات پر حاشیه خود را پشت سر گذاشت، جلسه ای از جنس تسویه حساب‌های مودبانه در مقابل با بی ادبی‌های مدیران زاکانی که چندی پیش نیز چشم بسته به حمایت از شهردار تهران پرداخته بودند.
چاله میدانی به اسم شهرداری تهران/ زاکانی؛ دست خالی در عملکرد اما دست پر در هتاکی/ شهردار تهران همچنان پرحاشیه!  

به گزارش آرانیوز شهرداری تهران به میدانی تبدیل شده است که پاسخ ناتوانی‌ها و انتقادات به عملکرد خود را به فضای مجازی کشانده و برای این خط مشی پول پاشی نیز می کند.

شورای شهر تهران سه شنبه ۲۸ فروردین‌ماه یکی از جلسات پر حاشیه خود را پشت سر گذاشت، جلسه ای از جنس تسویه حساب‌های مودبانه در مقابل با بی ادبی‌های مدیران زاکانی که چندی پیش نیز چشم بسته به حمایت از شهردار تهران پرداخته بودند.

ماجرا از نماز عید فطر و انتشار یک عکس از علیرضا زاکانی شهردار تهران که در حال تضرع بود آغاز شد، انتشار این عکس در فضای مجازی موجب شد که موافقان و مخالفان زاکانی در همان فضا به تسویه حساب با یکدیگر بپردازند.

عده ای از جبهه مخالف به دلیل عملکرد ضعیف وی در شهرداری تهران این تضرع را نماد تزویر و ریا عنوان و عده ای دیگر این اشک‌ها را نماد ترس از خدا و طلب عفو تفسیر کردند.

با این حال موضوع داشت به دست فراموشی سپرده می‌شد تا مدیران زاکانی به تقابل با اظهارنظرهای اعضای شورای شهر تهران پرداختند و اظهار نظر علی الفت پور مدیر جوان وارداتی زاکانی با سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران  بر آتش اختلافات بنزین ریخت.

بنابر گزارش آرانیوز سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در حمایت از علیرضا زاکانی شهر تهران در فضای شخصی خود متنی به شرح ذیل منتشر کرد:

“کسانی که با این عکس شهردار تهران را تمسخر می‌کنند قطعا بویی از ایمان نبرده اند و آخرت خود را خراب می کنند. نا کارامد و ضعیف است ‌‌سر جایش قرار نگرفته هر نقدی به او دارید اما ورود به روابطش با خدا و‌ تمسخر او گناهی نابخشودنی است.”

این اظهار نظر نجفی که رنگ و لعاب حمایت از شهردار تهران داشت از سوی الفت پور رییس مرکز تحول اداری با بدترین لحن و ادبیات

در همان فضای مجازی پاسخ داده شد.

الفت پور با بازنشر مطلب سوده نجفی در شبکه ایکس خود نوشت:

“وقتی ناکارامدترین‌ها و ضعیف‌ترین‌ها که ربطی به هیچگونه مدیریتی ندارند اظهار نظر می‌کنند.”

IMG_20240417_133434_313

همین اظهار نظر کافی بود تا صحن شورای شهر تهران به یکی از تقابلی ترین جلسات خود بدل شود و این تقابل تا جایی پیش رفت که مهدی چمران رییس شورای شهر تهران که همراه سعی در اعتدال و میانه روی دارد از مجید باقری معاون شهردار تهران بخواهد تا با مدیر جوان واراداتی به شهرداری برخورد کند.

رییس شورای شهر تهران در بخشی از سخنان خود گفت:کسی که اعضای شورای شهر تهران را به تمسخر می‌گیرد باید بداند که از همین مسیر شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. ما باید عیوب خود را بگوییم اما تمسخر هنر نیست.همه در فضای مجازی هنرمند هستند.نباید از خط قرمز ادب و احترام بیرون بیاییم امیدوارم توبیخ کتبی این مدیر انجام شود تا دیگر تکرار نشود.

این تحکم مهدی چمران و تاکید او بر لزوم برخورد با مدیر جوان سوپر انقلابی موجب شد دیگر اعضای شورای شهر تهران که از گزند زبان تند مدیران جوان زاکانی در امان نبودند نیز تذکراتی بدهند.

ناصر امانی دیگر عضو شورای شهر تهران بود که نسبت به ادبیات چاله میدانی و هتاکانه مدیران علیرضا زاکانی معترض بود.

رضا سیفی عکاس پاچه گلی شهردار تهران که دستمزد خود را با تکیه بر مسند شهرداری منطقه ۱۷ گرفته است نیز چندی پیش نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی را بستر تیکه و مزه پرانی به ناصر امانی کرده بود.

IMG_20240417_133438_321

اما در مقابل انتقادها به حق اعضای شورای شهر تهران از ادبیات عجیب مدیران زاکانی نسبت به اعضای شورای شهر تهران باز هم پرویز سروری در قامت پدرخوانده شورا نوک پیکان تهاجمات خود را به سمت اعضای شورای شهر کرفت و در قامت دفاع از مدیران زاکانی این بار سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران را به لکنت زبان در متن نویسی خود در فضای مجازی متهم کرد که نتوانسته مفهوم نظر خود را به درستی برساند.

مخالفان علیرضا زاکانی در شهرداری تهران انتظار دیگری جز این از پدرخوانده شورا ندارند. آنها در جمع خودی بر این باورند وقتی اعضای خانواده سروری از نزدیکان زاکانی در مدیریت و صرف هزینه های شهری در پروژه ها هستند چگونه باید انتظار داشت وی حرفی خلاف منافع خانواده خود بزند.

به طور حتم می توان گفت این انفعال به وجود آمده قصه امروز و دیروز در مدیریت شهری نیست و تقابل اعضای شورا با علیرضا زاکانی روز به روز بیشتر و علنی تر می‌شود تا جایی که حتی مخالفان زاکانی که امروز تعدادشان هم در شورای شهر کم نیست دعوت افطار علیرضا زاکانی و عیدی ۵۰ میلیونی او را رد می کنند.

شنیده‌های خبرنگار آرانیوز حاکی است اگر مخالفان زاکانی  در شورای شهر تهران بتوانند نصف به علاوه یک را نصیب خود کنند به طور حتم عمر مسئولیت زاکانی در شهرداری تهران به ۴ سال نخواهد رسید و او زودتر از موعد با استیضاح و برکناری باید ساختمان بهشت را ترک کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار