پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شده است
انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور طراحی و توسعه تجهیزات کارآمد را اولین اولویت پدافند هوایی دانست و گفت: انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است.
ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ادامه فعالیت میز خدمت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند.
راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی دهکده لجستیک با هدف پشتیبانی از تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد.
جذب سرمایه‌گذاران در اولویت فعالیت مدیران بوشهر قرار گیرد
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تحقق جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: جذب خیرین و سرمایه‌گذاران داخلی و کشورهای همسایه در اولویت قرار بگیرد.
انتقاد امام جمعه بوشهر از گرانی‌ و گران‌فروشی‌ها
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امور اقتصادی در عرصه ارز، سکه، امور معیشت مردم، گرانی‌ها و گران‌فروشی مناسب نیست، گفت: همه باید تلاش کنند که مشکلات اقتصادی جامعه و زندگی مردم در عرصه معیشت برطرف شود.
آموزش‌های مهارتی رکن اصلی رشد و توسعه اقتصادی است
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توسعه آموزش‌های مهارتی براساس ظرفیت اقتصادی و اشتغال‌زایی گفت: آموزش‌های مهارتی رکن اصلی و اساسی رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور است.
آموزش مهارتی به ۵.۷ میلیون نفرساعت در بوشهر
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه ۵.۷ میلیون نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند، گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر مهارت‌آموز با قبولی در آزمون‌ها موفق به دریافت گواهینامه فنی و حرفه‌ای شدند.
۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌‌های بوشهر
انجمن آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با به‌کارگیری حدود ۷۰۰ نیروی متخصص و سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی، توانسته است یکی از ارکان اصلی رونق تولید و تجارت و بازرگانی در استان در کنار گمرک و بندر باشد.
افزایش ۱.۴۳ درصدی تردد خودروها استان بوشهر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به تردد ۵ میلیون و ۸۴۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر گفت: تعداد تردد خودروها در جاده‌ای استان از ۲۵ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۴۳ درصد افزایش یافته است.
پربازدیدها
آخرین اخبار