قیمت سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| سکه امامی گران شد
امروز قیمت سکه امامی بالا رفت و به ۴۳,۱۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| قیمت پایین آمد
امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرد و ارزش هر گرم آن به ۳,۶۴۸,۶۰۰ (سه میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۶ درصدی داشته است.
قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| طلا ارزان شد؛ سکه گران
امروز قیمت سکه امامی به ۴۳,۱۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.
قیمت دلار مبادله‌ای امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| صعود قیمت
امروز قیمت دلار مبادله ای به ۴۳,۸۹۶ (چهل و سه هزار و هشتصد و نود و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت سقوط کرد
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار ریزش داشت و هر اونس به ۲,۳۰۵ (دو هزار و سیصد و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۸۱ درصدی داشته است.
قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳| سقوط قیمت‌ها
امروز قیمت سکه امامی به ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۳ درصدی داشته است. قیمت طلا هم شیب نزولی را تجربه کرده است.
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳| قیمت پایین آمد
امروز قیمت طلا سیر نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم به ۳,۷۰۶,۱۰۰ (سه میلیون و هفتصد و شش هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۲ درصدی داشته است.
قیمت سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳| شیب نزولی قیمت
امروز قیمت سکه امامی روند نزولی را تجربه کرده است و به ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۳ درصدی داشته است.
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳| رشد قیمت‌ها
امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار رشد حرکت کرد و ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج تومان) نرخ گذاری و معامله شد.
قیمت طلا بالاخره ریخت/ قیمت جدید طلا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد کاهش به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید.
پربازدیدها
آخرین اخبار