عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/ شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی:
حجت‌الاسلام مروی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.
خودکفایی ارتش دستاوردی از انقلاب اسلامی
یادداشت/ امیر آذریان
ارتش همواره در کنار مردم بوده و در به ثمر رسیدن و تثبیت انقلاب و مبارزه با تجزیه طلبان و همچنین در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بلایای طبیعی و کمک به مردم و در افزایش توان دفاعی، کار‌های بزرگی انجام داده است و امروز هیچ وابستگی به جایی ندارد.
وقت صادق
شعر/ غلامرضا غلامپور دهسرخی
در پی پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، غلامرضا غلامپور دهسرخی از شعرای آیینی مشهدالرضا در سروده‌ای این اقدام را تحسین کرد.
تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
معاون اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: میزان تعهد اشتغال ابلاغ شده در سال گذشته از سوی سازمان بهزیستی کشور ۷هزار و ۸۲۳ نفر برای خراسان رضوی اعلام و مقرر شد که حداقل برای ۳۰۶ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت پوشش بهزیستی تسهیلگری اشتغال صورت گرفت.
فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو مشهد یکی از مهمترین تاکیدات شوراست و با جبران عقب‌ماندگی‌ها، باید این پروژه تا مردادماه به بهره‌برداری برسد.
مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد
فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد از مواضع پدافندی حاضر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این مواضع را مورد ارزیابی قرار داد.
حوزه پزشکی در دوران گذار از مدرن به پزشکی شخصی‌سازی است
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در عصر حاضر از آنچه که به پزشکی مدرن تعبیر می‌شود، به سمت نوعی از پزشکی که اصطلاحا پزشکی شخصی‌سازی شده یا پزشکی دقیق نامیده می‌شود، پیش می‌رویم.
شبکه‌سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق در کنگره قلب کاسپین
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره قلب کاسپین گفت: شبکه سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق می‌تواند یکی از مهم‌ترین کارکردهای این نوع از کنگره‌ها باشد.
انتقام به زمان ما نه زمان صهیونیست‌ها!
یادداشت/ غلامرضا بنی‌اسدی
بعد از حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق، موجِ تهاجم تازه رسانه‌ای- روانی بنگاه‌های خبری و اکانت‌های صهیونیستی در فضای مجازی، آغاز شده و زومِ کلمات بر تحریکِ ما و کشاندن‌مان به معرکه‌ای است که صدر تا ذیلش را خود در اختیار دارند. عزت می‌گوید هنوز غبارِ انفجار موشک‌هایش به زمین ننشسته باید غبار انفجار موشک‌های ما از خانه او برخیزد. عقلانیت اما حُکمش این است که باید محاسبه کنیم. سود و زیان تصمیم را بسنجیم. داده‌های خبری در ماجرای حاضر اما نظر عقلانیت را صحه می‌گذارد.
ارسال ۷۵ چکیده مقاله به کنگره بین‌المللی قلب کاسپین
دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین‌المللی مداخلات تهاجمی غیرجراحی در بیماری‌های مادرزادی و ساختمانی و دریچه‌ای قلب از ارسال ۷۵ چکیده مقاله به سایت این کنگره خبر داد.
پربازدیدها
آخرین اخبار