ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
ورزش و جوانان تلفیق ارزشمندی است که می توان برپایه آن ارزش های ناب انسانی و اسلامی را در جامعه ایرانی نهادینه ساخت و آینده این مرز و بوم را از امنیت، انسانیت زیبایی و رشد لبریز ساخت.
«وعده صادق» دهان یاوه گویان جهان را بست
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
سردار «شوقانی» گفت: عملیات وعده صادق توسط فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا انجام شد و توانست دهان یاوه گویان جهان را ببندد.
عملیات «وعده صادق» توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
حجت الاسلام «مطیعی» گفت: عملیات «وعده صادق» نه تنها توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت بلکه مستضعفان عالم را دلشاد کرد.
آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد
آیین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نواخته شد.
۴۵۶۸ فقره مراجعه نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان سمنان
مجید حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان در خصوص عملکرد یکساله این اداره کل اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان سال مذکور تعداد ۴۵۶۸ فقره مراجعه جهت نمونه برداری از واحدهای تولیدی در استان انجام شد که از این تعداد ۲۸۹۱ فقره نمونه تولیدی اخذ شده است.
دستورات لازم برای رفع مشکلات کاروانسرای شاه‌عباسی، مسجد تاریخانه و تپه حصار دامغان صادر شد
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات کاروانسرای شاه‌عباسی، مسجد تاریخانه و تپه حصار دامغان خبر داد.
رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت ۳۶۶ مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه و در راستای تلاش‌های دولت مردمی برای رفع ناترازی‌های تامین انرژی، با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
رییس جمهور  وارد سمنان شد
آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» روز پنجشنبه در سفری یکروزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.
کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان سمنان قابل توجه است
رییس جمهور:
آیت‌الله «رئیسی» گفت: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است، البته معتقدم در میانه راه هستیم و مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است.
مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:
«درخشان»گفت: خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.
پربازدیدها
آخرین اخبار