ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: بنابر جوجه ریزی‌های صورت گرفته، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ مازاد از سطح بازار باید جمع آوری شود.
بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس تمامی معاملات مسکن از جمله اجاره، خریدو فروش مسکن به صورت کامل شفاف و دست تمامی دلالان و سوداگران کوتاه می‌شود.
مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله طلا و ارز از ابتدای فروردین ماه داشته ایم.
صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به این کشور و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.
یک مزایده بی نظیر در تاریخ صرافی ها: مزایده
چهارمین "ساتوشی حماسی" (Epic Satoshi)، که پیشتر توسط ViaBTC (سومین استخر استخراج بزرگ دنیا) ماین شد، اکنون برای مزایده در صرافی رمزارز کوینکس قرار گرفته است. این مزایده در تاریخ ۴ اردیبهشت ساعت ۰۳:۳۰ به عنوان اولین مزایده عمومی یک"ساتوشی حماسی" در یک صرافی، آغاز شده است. کاربران کوینکس می توانند پیشنهادهای خود را بلافاصله با دسترسی به صفحه مزایده ارائه کنند، حداقل مبلغ پیشنهاد ۱ BTC است.
۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
در جریان بازار امروز ۵ اردیبهشت بازار سرمایه؛
کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است.
فروش و پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک با قیمت ۷۰۰ میلیون تومانی
فروش و پیش فروش محصول دنا پلاس اتوماتیک با قیمت بیش از ۷۰۰ میلیون تومانی و تحویل سه ماهه و مهر سال جاری شروع شد.
نگرانی انگلیس از صادرات کالاهای تحریمی به روسیه
وزیر خارجه انگلیس گفت: مخالفت تعاملات تجاری روسیه و قرقیزستان نیست اما با دولت قرقیزستان برای جلوگیری از تضعیف نظام تحریمی غرب علیه روسیه همکاری می‌کند.
صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار در فروردین ماه ۲۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است.
تورم فروردین ماه اعلام شد
در فروردین امسال شاخص قیمت مصرف کننده خانوار‌های کشور به عدد ۲۳۶.۳ رسیده است که نسبت به ماه قبل، ۲.۶ درصد افزایش داشته است.
پربازدیدها
آخرین اخبار