برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان
نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان در سال جدید به ریاست «محمد رحمانی» فرماندار آبدانان و باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمد فداله» امام جمعه و اعضای شورای در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
ایران اسلامی نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:
سرهنگ «فولادی» گفت: علی‌رغم دخالت امریکا در مباحث منطقه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد.
ظلم ستیزی یکی از گفتمان‌های دینی انقلاب است
امام جمعه شهرستان مهران:
حجت‌الاسلام «امینی» گفت:مظلوم یاری و ظلم ستیزی یکی از گفتمان‌های دینی و انقلاب اسلامی است که این اصل فقط ریشه در دین ندارد بلکه از اصول عقلی بشر است.
امام علی مظهر بی‌بدیل عدالت است
استاندار ایلام:
«بهرام‌نیا» به مناسبت لیالی قدر و ایام حزن‌انگیز ضربت خوردن و شهادت مظلومانه مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) پیامی صادر کرد.
برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی
رئیس اورژانس ایلام از برقراری ۴۹۷۱ تماس با ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین سال جاری، ۴ هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شده است.
جوانان محور توسعه همه جانبه کشور هستند
استاندار ایلام با بیان اینکه پیگیری مطالبات جوانان به صورت ویژه در دستور کار است، گفت: بی‌تردید جوانان محور توسعه همه جانبه کشور هستند.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند
در مراسمی؛
سرهنگ «فولادی» گفت: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند که با علم و آگاهی مصمم شده اند کشور را به جایگاه والایی علمی برسانند.
ظرفیت رسانه‌ها در راستای انتخابات حائز اهمیت است
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ایلام:
صحرایی گفت: رسانه‌ها از ظرفیت بالای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.
۳۰ طرح همزمان با دهه فجر در شهرستان بدره افتتاح یاکلنگ‌زنی می‌شود
فرماندار بدره از افتتاح یا کلنگ‌زنی ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی با حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.
استان ایلام بالاترین تراکم ایثارگری کشور نسبت به جمعیت را دارد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر از هر ۱۰۰ ایلامی ۱۸ نفر به عنوان ایثارگر از خدمات این نهاد برخودار هستند، گفت: این استان بالاترین تراکم ایثارگری کشور نسبت به جمعیت را دارد.
پربازدیدها
آخرین اخبار