ظرفیت پرورش ماهی‌ در قفس استان بوشهر به ۱۷ هزار تن رسید
استاندار بوشهر:

ظرفیت پرورش ماهی‌ در قفس استان بوشهر به ۱۷ هزار تن رسید

بوشهر- استاندار بوشهر از افزایش حدود پنج برابری ظرفیت پرورش ماهی در قفس استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: ظرفیت پرورش ماهی در قفس به ۱۷ هزار تن رسیده است.
لزوم همکاری دستگاه‌ها در تکمیل دانشنامه دفاع مقدس
مدیر اسناد دفاع مقدس استان بوشهر تاکید کرد؛

لزوم همکاری دستگاه‌ها در تکمیل دانشنامه دفاع مقدس

سرهنگ «افشین» گفت: درتکمیل دانشنامه دفاع مقدس بخش عمده اسناد گرد آوری خواهد شدو اتمام آن نیازمند استفاده و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها است.
شمار تصادف‌های فوتی استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت
رئیس پلیس راه بوشهر:

شمار تصادف‌های فوتی استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۳ فروردین امسال ۲۱ تصادف منجر به فوت در این استان به ثبت رسیده که نسبت به ۱۸ تصادف سال گذشته ۱۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.
فعالیت بازرسان استاندارد در استان بوشهر افزایش یافت
سرپرست استاندارد بوشهر:

فعالیت بازرسان استاندارد در استان بوشهر افزایش یافت

بوشهر- سرپرست اداره کل استاندارد بوشهر گفت: فعالیت بازرسان استاندارد در استان بوشهر افزایش یافت.
12:33 - 1403/02/05
فرمانده سپاه دشتی تاکید کرد؛

واقعه طبس، شکستی عبرت آموز برای استکبار جهانی بود

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» گفت: خباثت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان که در برهه‌های مختلف علیه ملت ایران صورت گرفت باعث عزت نفس و اقتدار جمهوری اسلامی شده است و واقعه طبس، شکستی عبرت آموز برای استکبار جهانی بود.
14:41 - 1403/02/04
امام جمعه بوشهر:

راکتور‌های هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود

آیت الله «صفایی بوشهری» گفت: اگر ۲ راکتور در حال احداث نیز پیوست تولید آب داشته باشد بسیار می‌تواند به شرایط آب استان کمک کند.
11:59 - 1403/01/29

پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شده است
09:37 - 1403/01/28

انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور طراحی و توسعه تجهیزات کارآمد را اولین اولویت پدافند هوایی دانست و گفت: انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است.
09:35 - 1403/01/28

ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ادامه فعالیت میز خدمت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند.
12:05 - 1403/01/27

راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی دهکده لجستیک با هدف پشتیبانی از تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد.
11:47 - 1403/01/25

جذب سرمایه‌گذاران در اولویت فعالیت مدیران بوشهر قرار گیرد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تحقق جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: جذب خیرین و سرمایه‌گذاران داخلی و کشورهای همسایه در اولویت قرار بگیرد.
10:57 - 1403/01/22

انتقاد امام جمعه بوشهر از گرانی‌ و گران‌فروشی‌ها

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امور اقتصادی در عرصه ارز، سکه، امور معیشت مردم، گرانی‌ها و گران‌فروشی مناسب نیست، گفت: همه باید تلاش کنند که مشکلات اقتصادی جامعه و زندگی مردم در عرصه معیشت برطرف شود.
13:10 - 1403/01/18

آموزش‌های مهارتی رکن اصلی رشد و توسعه اقتصادی است

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توسعه آموزش‌های مهارتی براساس ظرفیت اقتصادی و اشتغال‌زایی گفت: آموزش‌های مهارتی رکن اصلی و اساسی رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور است.
13:02 - 1403/01/18

آموزش مهارتی به ۵.۷ میلیون نفرساعت در بوشهر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه ۵.۷ میلیون نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند، گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر مهارت‌آموز با قبولی در آزمون‌ها موفق به دریافت گواهینامه فنی و حرفه‌ای شدند.
13:34 - 1403/01/14

۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌‌های بوشهر

انجمن آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با به‌کارگیری حدود ۷۰۰ نیروی متخصص و سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی، توانسته است یکی از ارکان اصلی رونق تولید و تجارت و بازرگانی در استان در کنار گمرک و بندر باشد.
12:28 - 1403/01/05

افزایش ۱.۴۳ درصدی تردد خودروها استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به تردد ۵ میلیون و ۸۴۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر گفت: تعداد تردد خودروها در جاده‌ای استان از ۲۵ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۴۳ درصد افزایش یافته است.
14:15 - 1403/01/04

اسکورت کشتی‌ها توسط ناو گروه ۹۷ نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور ناو گروه ۹۷ نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و دریای سرخ گفت: این ناوگروه در حال اجرا عملیات اسکورت کشتی‌ها است.
10:28 - 1402/12/28

۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده مسافران نوروزی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
پربازدیدها
آخرین اخبار