کد خبر: ۱۱۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
یادداشت/ حجت‌الاسلام علی شیرازی
تلاش احمقانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه علاوه بر اینکه روز‌های مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند، صدای ناقوس مرگ این رژیم خون‌آشام را هم بلندتر کرده و نشان می‌دهد کافران بین‌المللی و دزدان مدرن صحنه جهانی، هیچ مفری از آن ندارند.

بلندشدن صدای ناقوس مرگ رژیم خون آشام صهیونیستی!به گزارش آرانیوز‌ حجت‌الاسلام «علی شیرازی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ رژیم سفاک، خون‌آشام و غاصب صهیونیستی در آستانه روز قدس و در روز شهادت امیر سخن، حضرت علی (ع) در اقدامی وحشیانه و بر خلاف قوانین بین‌المللی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه را با شش موشک مورد هدف قرار داد و به واسطه این اقدام جنون‌آمیز، جمعی از انسان‌های انقلابی و مجاهد، از جمله سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرلشکر پاسدار محمدهادی حاج رحیمی دو نفر از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

طبق قانون و عرف جهانی، این حرکت مذبوحانه حمله به خاک کشورمان محسوب می‌شود؛ لذا پنجه در پنجه شیر انداختن و در روز روشن، جنایتی بزرگ و وقیحانه انجام دادن، تاوان سنگینی دارد که عاملان فاجعه باید هزینه آن را بپردازند. خون پاک این دلاورمردان و شاگردان مکتب سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، منتقم بزرگ این جنایت هولناک است.

دشمن احمق تصور می‌کند با این حرکت ددمنشانه می‌تواند به اهداف شوم و پلید خود برسد؛ اما برخلاف تصورشان، سفاکان رژیم منفور اسرائیل با این دست و پا زدن‌های رذیلانه، اوج دیوانگی خود را برملا می‌کنند؛ از این روی باور داریم که ملت قهرمان ایران اسلامی و حامیان جبهه مقاومت در سراسر دنیا، در روز قدس با حضور گسترده و پرشور خود به جنایتکاران صهیونیستی و حامی اصلی آنها یعنی آمریکای مستکبر و جنایتکار پاسخی کوبنده و در خور خواهند داد. «وَ ما ظَلَمْناهُمْ وَ لکِنْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ؛ ما به آن‌ها ستم نکردیم؛ بلکه آن‌ها خودشان بر خویشتن ستم روا داشتند.» (هود آیه ۱۰۱)

این تلاش مستکبرانه و احمقانه علاوه بر اینکه روز‌های مرگ رژیم غاصب و احمق صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند، صدای ناقوس مرگ رژیم خون‌آشام صهیونیستی را هم بلندتر کرده و نشان می‌دهد کافران بین‌المللی و دزدان مدرن صحنه جهانی، هیچ مفری از آن ندارند؛ یقیناً این حملات گستاخانه و دیوانه‌وار بی‌پاسخ نمی‌ماند و پاسخ جمهوری اسلامی ایران قاطع، محکم و نزدیک خواهد بود.

دست انتقام الهی، حامی مجاهدانی است که برای دفاع از حق و حقیقت و حمایت از اسلام ناب محمدی (ص)، زمان و مکان و شب و روز نمی‌شناسند و برای پررنگ کردن ارزش‌های الهی در جامعه جهانی از مال و جان مایه می‌گذارند.

شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در سراسر گیتی، دستاورد مبارزه و مقاومت دلیرمردانی است که در زیر پرچم ولایت به مبارزه مشغولند. آنان سال‌هاست که برای شهادت لحظه‌شماری می‌کردند؛ زیرا شهادت مزد تلاش خالصانه و خداپسندانه این سلحشوران و مجاهدان سترگ جبهه خون و عشق است.

انتهای پیام

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار