ناگفته‌های روی زمین ماندن یک سفارش ساده/قرارداد بی‌نتیجه خرید واگن مترو از  چین
دعوای لفظی دولت و شهرداری تهران طی هفته‌های اخیر برسر «قرارداد ۶ ساله خرید واگن مترو از کشور چین» برخی ناگفته‌ها درباره علت «روی زمین ماندن یک سفارش ساده برای تامین نیاز حیاتی شهروندان» را تحت‌تاثیر قرار داده است.
چرا فضای استقرار خانم ها و اقایان در بی آر تی جا به جا شد؟/ زاکانی گوش به فرمان شورای تامین یا دغدغه مند سلامت بانوان؟
برخی شنیده‌های موثق آرانیوز حاکی از آن است که شهرداری تهران بی اختیار مجبور به تغییر فضای اقایان و بانوان اتوبپس های بی ار تی شده است و ادله مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی به نوعی توجیهی برای تصمیم‌های نهادهای بالا دستی است که شهرداری مجبور به انجام آن شده است. برخی منابع در مدیریت شهری پایتخت تغییر فضای استقرار بانوان و اقایان را در اتوبوس های بی ار تی را دستور شورای تامین استان تهران اعلام کردند که شهرداری تهران مجبور به انجام آن است و به دلیل حساسیت‌های موجود تا به این لحظه هیچ مصاحبه‌ای از سوی مدیران ارشد شهری پیرامون نقد این تصمیم انجام نشده است
سپاه پاسداران با الگوبرداری از مکتب عاشورا دژ مستحکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است
مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی، دوم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تاریخی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) را گرامی و این روز را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کارزاری برای برکناری  علیرضا زاکانی، شهردار تهران/ تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:
نزدیک به ۳۷هزار تهرانی کارزار برکناری علیرضا زاکانی، شهردار تهران را خطاب به اعضای شورای شهر تهران امضا کردند. از سوی دیگر بیش از ۱۴۷هزار پایتخت‌نشین نیز درخواست توقف ساخت مسجد در قیطریه را داده اند.‌ تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به دیده بان ایران گفت: "این نوع کارزارها بیش از آن‌که کاربرد تصمیم‌گیری داشته باشند، کاربرد اجتماعی داشته و به نوعی بیان یک نوع خواسته‌های مردم است. این کارزار حاکی از آن است که مردم از برخی تصمیمات، روش‌های به کار گرفته شده دلخورند، حتی از قول‌ها و قرارها و وعده‌ها و وعیدهای پوچ نیز رنجیده شده‌اند."
کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه حذف می‌شوند
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.
تقویت زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه در فرآیند اربعین حسینی بازبینی شد/ گام بلند منطقه آزاد اروند برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ اربعین حسینی/تلاش شبانه روزی مدیران جهادی منطقه آزاد اروند در راستای پذیرایی شایسته از زائران اباعبدالله الحسین(ع)
در نشست کمیته زیرساخت اربعین حسینی با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص تقویت زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه برنامه‌ریزی و نیازسنجی صورت گرفت.
این خودروی آلمانی ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران/ عکس
نمونه‌های اولیه کراس اوور جدید آلمانی، به ایران وارد شد.
چاله میدانی به اسم شهرداری تهران/ زاکانی؛ دست خالی در عملکرد اما دست پر در هتاکی/ شهردار تهران همچنان پرحاشیه!
آرانیوز توهین های سریالی "پرسنل زاکانی" را بررسی کرد
شهرداری تهران به میدانی تبدیل شده است که پاسخ ناتوانی‌ها و انتقادات به عملکرد خود را به فضای مجازی کشانده و برای این خط مشی پول پاشی نیز می کند. شورای شهر تهران سه شنبه ۲۸ فروردین‌ماه یکی از جلسات پر حاشیه خود را پشت سر گذاشت، جلسه ای از جنس تسویه حساب‌های مودبانه در مقابل با بی ادبی‌های مدیران زاکانی که چندی پیش نیز چشم بسته به حمایت از شهردار تهران پرداخته بودند.
خبر زاکانی درباره ورود واگن‌های مترو از چین
شهردار تهران از واگذاری فروشگاه شهروند از طریق بورس خبر داد و گفت: بناست که این چنین شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.
پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا، رهبر انقلاب در پیامی از جوانان کشتی‌گیر تشکر کردند.
پربازدیدها
آخرین اخبار