حرکت اثرگذار جبهه فرهنگی نیازمند کار قرارگاهی است
استاندار کرمانشاه گفت: حرکت دقیق و اثرگذار در عرصه فرهنگی نیازمند کار قرارگاهی بوده و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه اصلی آن است.
اردوی منتخبین راهیان پیشرفت دانش آموزان در کرمانشاه برگزار شد
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: اردوی منتخبین راهیان پیشرفت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار شد.
انجام فعالیت در راستای بهبود کیفیت کسب و کار در کرمانشاه
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از انجام فعالیت در راستای بهبود کیفیت کسب و کار در استان خبر داد.
ساماندهی ۱۸۰۰ شی تاریخی در کرمانشاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۱۸۰۰ شی تاریخی در استان کرمانشاه ساماندهی و بیش از ۶۵ اثر نیز مرمت شده است.
پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی موج بزرگی از امید در جبهه مقاومت ایجاد کرد
پیام نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه و استاندار درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی؛
نماینده ولی فقیه در استان و «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه با صدور پیامی قدردانی و تشکر خویش را درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی صادر کردند.
مسئولان برای اقتصاد و معیشت مردم دلسوزی ویژه ‌کنند
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود مسئولان که برای عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد و معیشت مردم دلسوزی می‌کنند زمینه اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم کنند و به شرایط مطلوب‌تری از نظر معیشتی و اقتصادی دست یابیم.
شیوع مسمومیت با قارچ سمی با شروع فصل بهار در کرمانشاه
قارچ‌های خودرو که با شروع فصل بهار و بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان کرمانشاه رشد می‌کند، سبب افزایش تعداد مسمومیت با این قارچ‌های سمی می‌شود.
شرکت ۱۹۰۰ حامی در پویش حمایت از ایتام در کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه رمضان بیش از ۱۹۰۰ نفر در پویش حمایت مادی از ایتام در استان شرکت کردند.
۲۰ هزار ظرفیت اسکان در انتظار مسافران نوروزی کرمانشاه
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت ۲۰ هزار نفری برای اسکان مسافران نوروزی در استان کرمانشاه فراهم شده است.
خانواده معظم شهدا سرمایه های اصلی انقلاب هستند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
سردار «حاجیان» گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های انقلاب هستند و این عزیزان با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه ما درس ایثار دادند.
پربازدیدها
آخرین اخبار