کد خبر: ۶۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

گام‌های درمانی و بهداشتی بلندی برای مردم منطقه برداشته شد

 

به گزارش  خبرگزاری  آرانیوز حسین حسین زاده درتشریح  بازدید از زیر ساخت های بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه ،گفت:در این رویداد از مرکز رادیوتراپی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی الموحدین(ع)، بخش‌های کرونا و دیگر بخش‌های بیمارستان و پروژه‌های درحال ساخت دیالیز، انتقال خون و اورژانس ١١۵ گراش بازدید شد.

 نماینده مردم   لارستان و خنج و گراش و اوز در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین جلسه با هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی گراش و تجلیل از خیرین حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های حضور نماینده مردم و معاون وزیر بهداشت در گراش  نیز برگزار شد.

 وی ادامه داد :با سفر به شهرستان خنج و با استقبال گرم مردم، بیمارستان فوق تخصصی ۱۸۰ تخت‌خوابی شهرستان خنج با هزینه‌ای بالغ‌بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد و از سالن کنفرانس شهدای مدافع سلامت بازدید بعمل آمد.

 حسین زاده  افزود :بررسی پروژه درحال ساخت بیمارستان صد تخت‌خوابی راهپیما و بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امیدوار شهرستان اوز، از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 وی ادامه داد: همچنین در این برنامه، از فاز اول گسترش اتاق‌های عمل، کلینیک قلب و عروق، بخش‌های بستری بیمارستان و مرکز بیماران خاص امام حسن مجتبی(ع) بازدید شد‌.

 به گزارش خبرگزاری آرانیوز حسین‌زاده در پایان از سخاوت و همراهی خیرین گرانقدر و تلاش‌های مسئولان امر در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم جنوب فارس و همچنین حضور  جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه انتخابیه تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری داشت که با عنایت الهی و همکاری و همت مسئولان و مردم بتوان گام‌های بلندی در حوزه بهداشتی و درمانی منطقه برداشت./

پایان پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار