کد خبر: ۳۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
سيدمحمدعلي افشاني معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور طي حكمي مرضيه حصاري را به سمت مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري اين سازمان منصوب نمود.
به گزارش آرانیوز، سيدمحمدعلي افشاني معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور طي حكمي مرضيه حصاري را به سمت مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري اين سازمان منصوب نمود.

مرضيه حصاري داراي كارشناسي ارشد عمران- راه ترابري مي باشد و بيش از ده سال در دفاتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري و حمل و نقل ريلي سازمان شهرداري‏ها و دهياري‏هاي كشور خدمت نموده است.

افشانی در دولت یازدهم زمانی که عهده دار سکان استانداری فارس بود، در پی شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از بانوان در سیستم مدیریتی تعدادی از بانوان در آن استان را به عنوان مدیرکل، معاون مدیرکل و بخشدار منصوب نموده بود.

متن حكم افشاني در خصوص انتصاب مرضيه حصاري نیز به شرح ذيل است :

"نظر به تعهد، شايستگي و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب این حکم شما را به سمت مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري منصوب مي نمايم.

اميدوارم با استعانت از پروردگار يكتا و همكاري با معاونين، مشاورين، مديران و بهره گيري از استعداد و توانمندي نيروهاي لايق و كاردان سازمان موجبات خدمت رساني مفيد و موثر به هموطنان عزيز در اقصي نقاط كشور براي دست يابي به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و مدنظر قرار دادن منويات و مطالبات مقام معظم رهبري "مدظله العالي” و سياست هاي دولت تدبير و اميد را فراهم آوريد.

توفيقات روزافزون سركار عالي را در ايفاي كامل مسئوليت محوله از خداوند سبحان مسئلت دارم.”

انتهای پیام/9612

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار