کد خبر: ۲۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
استاندار هرمزگان گفت: چهار طرح بزرگ در حوزه آبرسانی، آبیاری و زهکشی و برق با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو در استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جاسم جادری استاندار هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: پست برق ۲۳۰ کیلو ولت جگدان بشاگرد با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید. برای بهره برداری از این طرح ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است. که تامین برق مشترکان منطقه جگدان، افزایش و پایداری ظرفیت شبکه و افزایش رضایت مشترکین منطقه از اهداف بهره برداری از این طرح است.

وی افزود: احداث سد بشاگرد یکی از بزرگ‌ترین خدمات دولت یازدهم برای تحقق خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان و مردم شریف بشاگرد بوده است.

استاندار هرمزگان گفت: با احداث این پست‌های برق با ظرفیت بالا خواهیم توانست به‌جز تأمین برق موردنیاز مردم منطقه، باعث رونق فعالیت‌های اقتصادی شویم.

جادری با بیان اینکه مجتمع آبرسانی روستایی سهران با حضور «چیت چیان»به بهره برداری رسید، عنوان کرد: این مجتمع شامل 50 روستا است و برای تکمیل تمام فازهای آن نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار است تا بتوان مشکل آب 11 هزار نفر از ساکنان این روستاها را به‌طور اساسی و زیربنایی حل کرد، تاکنون 3 میلیارد تومان برای این مجتمع هزینه شده و دو روستای سهران و مورگان با جمعیتی بالغ‌بر 500 نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار