کد خبر: ۱۱۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
شرکت بیمه دی از شرکت‌های خصوصی بیمه‌ای ایران است که در راستای برنامه‌‌های موفق خود در مسیر توسعه محصولات بیمه‌‌ای فناورمحور و جلب رضایت حداکثری مشتریان خود توانست در سال ۱۴۰۲ رشد ۷۹ درصدی از محل فروش حق بیمه‌های خود به مبلغ ۱۷۰،۹۸۲،۷۵۵میلیون ریال به دست آورد.
نگاهی بر عملکرد موفق «ودی» و مسیر درآمدزایی بیمه دی در سال ۱۴۰۳/ گام بلند بیمه دی در مسیر پیشرفت و شکوفایی  

به گزارش آرانیوز شرکت بیمه دی ایام بسیار خوشی را برای سهامداران، مشتریان و تیم اجرایی خود در پایان سال مالی ۱۱ ماهه خود با شروع سال ۱۴۰۳ رقم زد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، «ودی» توانسته است طی عملکرد یک ماهه منتهی به پایان سال ۱۴۰۲ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۶،۰۶۲،۳۸۵ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به دوره مشابه در سال قبل از آن ۴۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. 

 

شرکت بیمه دی که با نماد ودی در بازار سرمایه با سرمایه ثبت شده ۵/۹۵۰/۰۰۰ میلیون ریال فعالیت می‌کند موفق شد تا در اسفندماه گذشته با تراز مثبت ۶۲ درصد، طی عملکرد نیز تجمیعی تراز مثبت ۴۴ درصد را به ثبت رساند. 

مدیرعامل بیمه دی معتقد است که دستاوردهای ارزنده این شرکت در سال گذشته و تحقق اهداف، نتیجه باور و تلاش همه همکاران است. کارکنانی که براساس برنامه‌های مدیریتی که اولویت اصلی خود را در ارتقای شاخص‌های عملکردی قرار داده، موفق شدند تا بیمه دی رتبه قابل توجهی در صنعت بیمه به دست بیاورد. 

کارنامه فعالیتی ۱۴۰۲ شرکت بیمه دی نشان می‌دهد که میزان رضایتمندی قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش قابل توجهی داشته است. 

شرکت بیمه دی برای سال ۱۴۰۳ رویکرد اصلی حفظ کرامت و احترام مشتریان به خصوص حائز اهمیت دانستن برنامه‌ها در مسیر استفاده محصولات از طریق خانواده شهدا و ایثارگران را در کنار برنامه‌هایی همچون سرعت عمل و چابکی در سیستم برای تسریع فرایندها به همراه تحقق پرتفوی با کیفیت و حاشیه سود مناسب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است. 

براین اساس، بیمه دی در سال جدید قصد دارد تا طبق اعلام مدیرعامل خود، برنامه‌ها و اهداف شرکت را در مسیر تبیین و نسبت به تقسیم کار متناسب و برگزاری جلسات دوره‌ای با شبکه فروش به منظور تفاهم کتبی در خصوص تحقق اهداف به انجام رساند..

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار