کد خبر: ۱۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پیامی صادر کرد.
پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پی انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق»  

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی حمله غروآفرین موشکی-پهپادی سپاه اسلام با مضمون «وعده صادق» به سرزمین‌های اشغالی که موجی از شور و شعف را میان امم اسلامی به پا کرد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، پیامی صادر کرد.

در متن مهندس علی زارعی آمده است؛

بِسْمِ اللهِ قَاصِمُ‏ الْجَبَّارِینَ‏

رهبر معظم انقلاب: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

سلام بر صبحی که با وعده صادق آغاز شد و صدای شکستن استخوان‌های ظلم و استکبار آمد، سلام بر مشعل‌های سرخ بر فراز قدس، بر شیردلان عرصه توحید، بر مردان دوراندیش، بر حاج قاسم بر طهرانی‌مقدم، بر حاج احمد، بر روز موعود و بر لحظه‌ لرزش خانه عنکبوت و بر ساعت انهدام سطوت و صفوف کفر.

سلام بر سپاه غیور، نستوه، مقاوم و شیردل، بر پاسدار انقلاب و امت اسلام، بر یاری‌دهنده محرومان و مستضعفان، بر پناه آوارگان و بر منتقم بیچارگان.

اینجانب اقدام شجاعانه و به‌هنگام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سربازان جان برکف، بی‌باک سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را در انجام فخورانه و عزتمندانه عملیات «وعده صادق» که امت اسلام را بخاطر وجود یک منتقم منسجم دلگرم ساخت، به پیشگاه قدسی حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و رهبر مدبر و عزتمند حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت باریتعالی برای ایران عزیز، مقتدر و پهناور آرزوی عزت و سربلندی مستدام دارم.

علی زارعی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار