کد خبر: ۱۱۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار ۴ بازیکن اسکواش استان به همراه تیم ملی اسکواش ایران به مسابقات بین‌المللی قطر اعزام می‌شوند.
اعزام ۴ ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به مسابقات بین‌المللی

به گزارش آرانیوز از بیرجند، سیدعلی‌اصغر طهماسبی با اعلام خبر اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی 4 بازیکن نوجوان به‌نام‌های فرزاد حق‌خواه (کمتر از 17 سال)، سیدامیرمهدی خراشادی‌زاده (کمتر از 13 سال)، محمد رادین عبدالهی و مصطفی احراری (کمتر از 11 سال) به همراه تیم ملی اسکواش جمهوری اسلامی ایران راهی قطر خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان دعوت شده در کورت اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب تهران در اردو به سر می‌برند و دوم اردیبهشت عازم دوحه قطر می‌شوند.

رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی با بیان اینکه در تاریخ دو دهه فعالیت اسکواش خراسان جنوبی اولین بار است که 4 بازیکن از اسکواش خراسان جنوبی به همراه تیم ملی اسکواش ایران به مسابقات بین‌المللی اعزام‌ می‌شوند، گفت: مسابقات بین المللی قطر 3 تا 6 اردیبهشت ماه به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود.

طهماسبی ضمن قدردانی از حمایت‌های جدی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد با ارائه برنامه‌ریزی منظم و منسجم هیئت اسکواش که در شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان تصویب شده شاهد جهش جدی در پیشرفت کمی و کیفی ورزش اسکواش خراسان جنوبی در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار