کد خبر: ۱۱۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تحقق جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: جذب خیرین و سرمایه‌گذاران داخلی و کشورهای همسایه در اولویت قرار بگیرد.
جذب سرمایه‌گذاران در اولویت فعالیت مدیران بوشهر قرار گیرد

به گزارش آرانیوز از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر توجه به مطالبات مردم در اجرا و تکمیل پروژه‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: تقسیم بودجه برای طرح‌ها و پروژه‌ها باید بر اساس تعیین اولویت‌ها باشد به‌گونه‌ای که اگر یک پروژه منافع عمومی دارد و مشکل مردم را برطرف می‌کند پس باید به آن توجه ویژه شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اولویت قرار گرفتن طرح‌های حوزه درمان و سلامت افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی استان ضروری است و انتظار می‌رود مسئولان برای تکمیل پروژه‌های ناقص حوزه سلامت تلاش و اعتبارات لازم را به موقع پرداخت کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مدیران باید بر اساس ظرفیت‌های استان در جذب گردشگر برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و توسعه زیرساخت‌ها، فراهم کردن امکانات، احداث هتل و توجه به سواحل می‌تواند به توسعه گردشگری استان کمک کند.

حسینی‌بوشهری با تأکید بر اینکه داشتن جاده‌ مواصلاتی مناسب و ایمن حق مردم است، ادامه داد: توسعه و ایمن‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند در کاهش تصادفات و توسعه اقتصاد استان نقش داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: جذب خیرین و سرمایه‌گذاران داخلی و کشورهای همسایه مستلزم ایجاد انگیزه، فراهم کردن شرایط و اعتمادسازی است که باید در اولویت برنامه مدیران قرار گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تحقق جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: در راستای تحقق شعار امسال باید از ظرفیت‌های استان با مشارکت سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی استفاده شود.

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار