کد خبر: ۱۱۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
عبور رقم سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه دانا در دیدار نوروزی با کارکنان به تشریح چشم‌انداز و اهداف این شرکت در سال‌جاری پرداخت و با بیان اینکه پرتفوی مورد پیش‌بینی امسال از مرز ۵۰ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد و رکورد تازه‌تری را برای بیمه ‌دانا به ثبت خواهیم رساند، گفت: رقم سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا نیز در سال‌جاری از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد گذشت و این امر، شرکت را در برابر تکانه‌های احتمالی بیمه خواهد کرد.

 

 به گزارش آرانیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا به همراه اعضای هیئت‌مدیره و معاونین، عصر روز شنبه هجدهم فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت در محل ساختمان سعدی حضور یافت و به تشریح چشم‌انداز و اهداف بیمه دانا در سال‌جاری پرداخت.
مدیرعامل بیمه دانا در این مراسم ضمن تبریک مجدد سال نو و قدردانی از تلاش و همدلی مدیران و کارکنان صف و ستاد برای کسب جایگاه کنونی این شرکت با اشاره به اینکه تا امروز راهبرد فروش روی بیمه‌های خُرد و بیمه‌های عمر تمرکز پیدا کرده بود، افزود: در بحث بازاریابی، فعالیت‌ها باید بیشتر روی بستۀ کامل بیمه‌ها تمرکز پیدا کند و از درمان‌محوری صرف باید خارج شود.
وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ شروع خوبی داشتیم، تشریح کرد: به رغم تعطیلاتی که پشت‌سر گذاشتیم از ابتدای سال تا امروز بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان حق‌بیمه تولیدشده است و پیش‌بینی ما این است که در سال جاری، شگفت‌آفرینیِ جدیدی را برای شرکت خواهیم داشت، بنابراین همه ما باید برای کارهای بزرگی که در دستور کار قرار گرفته است، آماده باشیم.
دکتر جعفری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر توانسته‌ایم بازار جدیدی را برای شرکت بگیریم، تأکید کرد: این بازار بسیار اقتصادی خواهد بود و با توجه به پرتفویی که برای‌مان خواهد داشت و همچنین بازگشت دو پرتفوی دیگر به بیمه دانا، احتمالا  از مرز ۵۰ هزار میلیارد تومان پرتفوی مورد پیش‌بینی امسال عبور خواهیم کرد و رکورد تازه‌تری را برای بیمه‌دانا به ثبت خواهیم رساند.
وی در ادامه مهمترین اصل برای رسیدن به این اهداف را حفظ روحیه کار جمعی دانست و افزود: لازم است از همه حواشی پرهیز کنیم، در صحت و سلامت کار کنیم و بتوانیم نقش‌آفرینیِ مطلوب را برای مردم، نظام و مجموعۀ صنعت بیمه در سال‌جاری و سال آتی داشته باشیم.
دکتر جعفری ضمن اشاره به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری‌های شرکت نیز گفت: روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد و در روز آخر کاری اسفند‌ماه، حدود هشتصد میلیارد تومان نقدینگی وارد شرکت شد که آن را به سمت سرمایه‌گذاری‌ها سوق دادیم به‌گونه‌ای که در حال‌حاضر و در مجموع، بخش سرمایه‌گذاری‌های شرکت از مرز ۸ هزار میلیارد تومان گذشت که رکورد بسیار خوب و قابل توجهی را در این خصوص رقم زده است.
مدیرعامل بیمه دانا همچنین در ادامه افزود: امسال قطعاً رقم سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان عبور می‌کند و این امر شرکت را در برابر تکانه‌های احتمالی بیمه خواهد کرد. 
وی سال سوم برنامه را سال تثبیت شرکت خواند و بیان کرد: یکی از عناصر مهم کمک‌کننده به این امر، موضوع سرمایه‌گذاری‌هاست و در این راستا توانستیم یکی از مطالبات‌مان را با یک ملک بسیار خوب و ارزنده که دارای کاربرد صنعتی و تجاری است با بیمه‌گذار تهاتر کنیم و این امر می‌تواند ارزش‌آفرینی بسیار خوبی را برای شرکت ایجاد کند. 
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اهمیت توجه و تمرکز بر روی بیمه‌های عمر در سال‌جاری گفت: درخواست من از تمامی کارکنان این است که از امروز هر یک از ما مُبلّغ‌ بیمه‌های عمر شرکت باشیم چراکه این امر می‌تواند زمینه‌ساز بقاء و دوام بیمه دانا در سال‌های آتی باشد. 
دکتر جعفری در پایان سخنان خود از همۀ همکاران خواست تا همواره و همچون گذشته در راستای سیاست‌های شرکت حرکت کنند تا موفقیت‌های مورد پیش‌بینی محقق شود و افزود: اگر حمایت و پشتوانۀ سرمایه انسانی نباشد هیچ مدیری به تنهایی نمی‌تواند سیاست‌ها و برنامه‎‌ها را به خوبی و درستی پیش ببرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار