کد خبر: ۱۱۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
یزدان‌دوست: بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ رکوردهای جدیدی خلق می‌کند

گردهمایی کارکنان شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید.

 

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این مراسم با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس، محمدتقی چراغی نائب رئیس، مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره و ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره، معاونین، مدیران و پرسنل شرکت بیمه ملت برگزار شد.

علی‌رضا یزدان‌دوست در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر به حاضرین، از تلاش‌ها و زحمات پرسنل شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

وی همچنین به برنامه‌های این شرکت برای توسعه خدمات بیمه‌ای در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و ابراز داشت: با اتکا به توان و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود و با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، در سال ۱۴۰۳ نیز به روند رو به رشد خود ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به رکوردهای ثبت شده در سال ۱۴۰۲، گفت: این رکوردها به همت تک تک همکاران و حمایت‌های هیئت مدیره محترم رقم خورد و مطمئن هستیم در سال ۱۴۰۳ باز هم به همت شما عزیزان رکوردهای جدیدی خلق خواهد شد.

وی به نقش مهم پرسنل در موفقیت این شرکت اشاره کرد و گفت: پرسنل شرکت بیمه ملت سرمایه‌ی شرکت هستند و ما برای حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی آنها تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین از سود عملیاتی مناسب شرکت خبر داد و گفت: جزئیات این سود در مجمع عادی سالیانه اعلام خواهد شد.

مهدی کشاورز بهادری، دبیر و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ملت نیز به رشد ۷۰ درصدی پرتفو در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن با مدیریت و کنترل ریسک اشاره کرد و گفت: علاوه بر رشد پرتفو در زمینه نسبت خسارت و ضریب خسارت نیز به رقم‌های بسیار خوبی رسیدیم. نسبت خسارت شرکت بیمه ملت از میانگین نسبت خسارت صنعت بیمه‌ که بیمه مرکزی آن را اعلام می‌کند، پایین‌تر است.

داود شکری معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه ملت نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از فعالیت‌های حوزه منابع انسانی را ارائه کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار