کد خبر: ۱۱۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
سپاهان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم نساجی مازندران است.
نگاهی به بازی سپاهان و نساجی؛ جنگ بقا

به گزارش آرانیوز از اصفهان، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز جمعه 24 فروردین ماه با انجام 8 دیدار برگزار  می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم نساجی مازندران است.

لیگ بیست و سوم به حساس‌ترین مقطع خود رسیده و سپاهان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم باید به مصاف تیم نساجی مازندران برود. دیداری حساس و 6 امتیازی که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزار کننده، برای تیم‌های تراکتور و ملوان نیز حائز اهمیت است.

سپاهان در حالی آماده مصاف با نساجی می‌شود که تنها روی کاغذ شانس اندکی برای قهرمانی دارد، با این حال نزدیکی امتیازات تیم‌های رده سوم تا ششم جدول باعث شده که جدال کسب سهمیه بین تیم‌های مدعی به اوج خودش برسد. زردپوشان اصفهانی در شرایطی آماده میزبانی از نساجی می‌شوند که هفته گذشته مقابل صنعت نفت با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا روند نزولی این تیم همچنان ادامه داشته باشد. سپاهان در 21 بازی قبلی  12 برد، 2 تساوی و 7 شکست به دست آورده‌اند و با 38 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند.

در آن سو نساجی مازندران هفته گذشته مقابل ملوان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد. نساجی در 22 هفته گذشته 3 برد، 6 تساوی و 13 شکست به دست آورده‌اند و با کسب 15 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند.

سپاهان در شرایط سختی به مصاف نساجی می‌رود؛ زردپوشان اصفهانی در طول 10 هفته گذشته تنها 10 امتیاز به دست آورده‌‌اند و شکست هفته گذشته باعث شد تا عملا از دوئل قهرمانی خداحافظی کنند و زیر فشار زیادی قرار دارند، از طرفی محمد دانشگر مقابل صنعت نفت مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد تا پازل بدبیاری‌های سپاهان کامل شود.

سپاهان چاره‌ای جز پیروزی مقابل نساجی ندارد؛ زردپوشان اصفهانی اگر چه قهرمانی را از دست داده‌اند، باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگند و در این مسیر رقبای سرسختی دارند؛ از طرفی نزدیکی امتیازات تیم‌های مدعی کسب سهمیه باعث شده تا زردپوشان اصفهانی فرصت کوچکترین لغزشی نداشته باشند.

مورایس و شاگردانش مقابل نساجی کار ساده‌ای در پیش نخواهند داشت؛ نساجی در قهر جدول اصلی‌ترین گزینه سقوط است و برای فرار از خطر، به همه امتیازات باقی مانده نیاز دارد و با تمام قوا به میدان خواهد آمد.

آنچه مسلم است دیدار سپاهان و نساجی با توجه به نیاز هر دو تیم به پیروزی، قابلیت تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته را دارد و باید منتظر ماند و دید حوادث فوتبالی به چه صورت رقم خواهد خورد.

تحلیل یک شکست دور از ذهن؛ اَرنج بد و سپاهان تعطیل!
کسر 20 درصدی قرارداد بازیکنان و کادرفنی سپاهان

برترین گلزنان

شهریار مغانلو  و رضا اسدی با 10 گل‌ زده و کریم اسلامی با گل‌ زده برترین گلزنان سپاهان و نساجی هستند.

مصدومان و محرومان

هر 2 تیم بازیکن محرومی ندارند، اما محمد دانشگر  به دلیل مصدومیت در باری فردا غایب خواهد بود و وضعیت نیازمند نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان

نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، رافائل دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: مورایس

ترکیب احتمالی نساجی مازندران

لوآن پولی، امیر محمد هوشمند، امیر مهدی جان‌ملکی، احسان حسینی، سعید غلامعلی بیگی، محمود قائد رحمتی، منصور باقری، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی.

سرمربی: ساکت الهامی

آمار رویارویی تیم‌های سپاهان و نساجی در رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است.

لیگ هجدهم

سپاهان 3 - نساجی 2

گل‌ها: استنلی(2 گل)، شهباززاده (سپاهان)، عاشوری، فرجی (نساجی)

نساجی صفر - سپاهان صفر

لیگ نوزدهم

نساجی مازندران 2 - سپاهان 2

گل‌ها: نورافکن و مهدی‌زاده (سپاهان)، عباس‌زاده و ممشلی (نساجی)

سپاهان صفر - نساجی یک

لیگ بیستم

سپاهان 4 - نساجی صفر

گل‌ها: استنلی، حسینی و شهباززاده (2 گل)

نساجی صفر - سپاهان یک

گل‌ها: محمد نژادمهدی

لیگ بیست و یکم

سپاهان 2- نساجی صفر

گل‌ها: مغانلو (2 گل)

نساجی یک_سپاهان 3

گل‌ها: سجاد شهباززاده، امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر(سپاهان)، سعید غلامعلی بیگی(نساجی)

لیگ بیست و دوم

سپاهان 2_نساجی یک

گل‌ها: یاسین سلمانی و مانوئل فرناندز( سپاهان)، ایوب کلانتری( نساجی)

نساجی صفر_سپاهان یک

گل‌ها: امید نورافکن

لیگ بیست و سوم

نساجی یک_سپاهان یک

گل‌ها: محمدرضا آزادی(نساجی)، محمد دانشگر(سپاهان)

برنامه سایر بازی‌های هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

جمعه 24 فروردین ماه
تراکتور _ذوب‌آهن
شمس‌آذر _فولاد
پرسپولیس _ملوان
مس رفسنجان _پیکان
آلومینیوم اراک_استقلال
هوادار_گل‌گهر سیرجان
استقلال خوزستان_صنعت نفت آبادان

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار