کد خبر: ۱۱۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
«شهنوازان» شهادت مدافعان امنیت را تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان تفتان در خصوص شهادت مدافعان امنیت

به گزارش آرانیوز از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان، شهادت مدافعان امنیت را تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهیدان زنده هستند، در رحمت الهی وارد می شود و گناهانش آمرزیده است، رزق و روزی شهید نزد خداوند است، هیچگاه عملش ضایع نمی شود و جامعه از ایثار و نثار جانش بهره مند می گردد.

شهید مسرور و خوشحال است زیرا می داند راهی که رفته است به سعادت و رستگاری منتهی می شود.

شهدای فراجا که در راه خدا و در ماموریت برای دفاع از حدود و ثغور کشور و تامین امنیت و آرامش شهروندان ایران اسلامی به شهادت رسیده اند، اینگونه است و شهادتشان قبل از تسلیت به بازماندگان، استحقاق تبریک دارد زیرا به فرموده امام علی (ع) مجاهدان در زمره ی بندگان خاص و برگزیده ی خداوند قرار می گیرند.

به روح بلند و ملکوتی همه شهدای اسلام درود می‌فرستیم و امن و آرامش امروزمان را مدیون و مرهون شهامت و جهاد و ایثار و شهادتشان  می‌دانیم و از خداوند صبر و استقامت در مسیر روشن شهیدان را طلب می‌کنیم.

در اخرین روز از ماه رمضان باز هم تروریست‌های جیش الظلم این ایادی استکبار جهانی، جمعی از نیروهای مدافع امنیت را در سیب و سوران که با شجاعت و ایثار از امنیت کشور دفاع میکردند به شهادت رساندند.

اینجانب شهادت  شهیدای امنیت در سیب و سوران را به مردم شهید پرور ایران و استان و شهرستان تفتان و به ویژه خانواده ی مکرم و معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند بزرگ برای آن شهیدان عزیز علو درجات و حشر و نشر با انبیاء و اولیاء و صدیقین را مسئلت دارم.»

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار