کد خبر: ۱۱۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود مسئولان که برای عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد و معیشت مردم دلسوزی می‌کنند زمینه اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم کنند و به شرایط مطلوب‌تری از نظر معیشتی و اقتصادی دست یابیم.
مسئولان برای اقتصاد و معیشت مردم دلسوزی ویژه ‌کنند

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در کرمانشاه اظهار داشت: تبریک این عید چند دلیل مهم دارد؛ اول اینکه یک ماه عبادت، روزه‌داری، قیام برای عبادت در سحرگاه، خدمت به بندگان و انفاق در راه خدا و اطاعت از پروندگار را پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: فرصت استثنایی شب قدر جای شکرگذاری دارد و به خاطر همه این توفیقات باید به یکدیگر تبریک بگوییم و همچنین ماه رمضان فرصتی است که خداوند بندگان را می‌آمرزد و این آمرزش گناهان نیز جای تبریک دارد.

غفوری با اشاره به اینکه بندگان خدا در ماه رمضان توفیق دارند از گناه و معصیت دوری کنند گفت: خوب است که ما با تأسی از ماه رمضان تمام سال را با ترک گناه و معصیت عید قرار دهیم و این بسیار حائز اهمیت است و مهمترین اثر ماه رمضان نیز این است که ما صاحب اراده‌ای قوی شویم که در طول سال در مقابل وسوسه‌های جن و انس و هوای نفس بایستیم.

وی درباره اهمیت شعار سال گفت: اجتماع مردم در دین ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نمونه آن برگزاری اجتماع در نمازها است و به این خاطر است که وقتی مردم برای امر خدا، دین و اموری که به مصلحت جامعه است، اجتماع می‌کنند دست خداوند همراه آن‌ها است.

غفوری افزود: می‌بینیم که این راهپیمایی‌ها دشمن را نابود می‌کند و در عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد نیز باید مردمی‌سازی صورت بگیرد که موفق شویم دشمن را در این عرصه‌ها نیز ناکام بگذاریم.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: شعار امسال به دلیل فراهم کردن زمینه و تسهیل حضور مردم و حضور فعال سرمایه گذاران و صاحبان علم، فکر، تخصص و توان مدیریتی در عرصه اقتصاد است که موانع برداشته شود.

وی گفت: انتظار می‌رود مسئولان که برای عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد و معیشت مردم دلسوزی می‌کنند زمینه اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم کنند و به شرایط مطلوب‌تری از نظر معیشتی و اقتصادی دست یابیم.

غفوری افزود: دستگاه‌ها توجه داشته باشند لازم است حسب آنچه که مقام معظم رهبری شعار قرار داده‌اند زمینه را برای حضور همه جانبه مردم فراهم و تسهیل کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار