کد خبر: ۱۱۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
جذب پرتفوی در سایه مدیریت ریسک، کلید سودآوری برای همه ذی‌نفعان

مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم افتتاح شعبه قم، با تأکید بر اهمیت مدیریت ریسک در جذب پرتفوی، گفت: جذب پرتفوی به هر قیمتی مدنظر بیمه ملت نیست و ما به دنبال پرتفوی باکیفیت و سودآور در سایه مدیریت و کنترل ریسک هستیم.

 

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در مراسمی با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم پور رئیس، محمدتقی چراغی نائب رئیس و مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ملت، نوزدهمین شعبه این شرکت در استان قم افتتاح شد.

یزدان‌دوست در این مراسم به سابقه فعالیت بیمه‌ای استان قم بدون حضور فیزیکی شعبه اشاره کرد و گفت: این استان تا به امروز بدون داشتن شعبه، حجم عملیاتی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومانی را در سال ۱۴۰۲ رقم زده است که رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به انتظار افزایش حجم عملیاتی شعبه قم با افتتاح آن، اظهار داشت: انتظار داریم که با افتتاح این شعبه، حجم عملیاتی آن حداقل ده برابر افزایش یابد و در سال ۱۴۰۳ به ۳۰۰ میلیارد تومان برسد. به عبارتی از ۱۰ همتی که در بودجه ریزی سال ۱۴۰۳ برآورد شده، ۳۰۰ میلیارد آن به استان قم اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به نسبت خسارت بالا در استان قم، به خصوص در بخش‌هایی مثل بیمه بدنه و ثالث خودرو، گفت: این نسبت خسارت بالا باید با تلاش بیشتر و همکاری شبکه فروش و شعبه به پایین‌ترین حد خود برسد. طبق سیاست‌گذاری که در هیئت مدیره از همان بدو حضور انجام گرفته است، قرار نیست به هر قیمتی هر پرتفویی جذب شود.

یزدان‌دوست اضافه کرد: مدیریت ریسک، از اصول اساسی فعالیت بیمه ملت است و در جذب پرتفو نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای خواهیم داشت، لذا به دنبال آن هستیم همه ذی‌نفعان، از جمله سهامداران، مشتریان و نمایندگان، از سودآوری شرکت بیمه ملت منتفع شوند.

وی تاکید کرد: پتانسیل‌های اقتصادی بالایی در استان قم وجود دارد و دستیابی به پرتفوی ۳۰۰ میلیاردی کار سختی نیست. پرتفوی شرکت باید در سایه مدیریت و کنترل ریسک افزایش یابد تا همه ذی‌نفعمان از منافع آن بهره‌مند شوند.

یزدان دوست در ادامه به تشریح برنامه‌های شرکت برای توسعه خدمات بیمه‌ای در استان قم پرداخت و گفت: بیمه ملت قصد دارد با افزایش تعداد نمایندگان خود در استان قم، پرتفوی خود را در این استان افزایش دهد. درخواست می‌کنم که حتما به این نکته توجه شود که ستاد، رقیب نماینده‌ها نیست بلکه همه ما همراه هم هستیم و باید هدف همه اجزای شرکت، رشد شرکت در همه حوزه‌ها است.

وی همچنین از همه نمایندگان و همکاران خود در شعبه قم خواست تا با تلاش مضاعف، سهم خود را در تحقق اهداف شرکت ایفا کنند.

در ادامه این مراسم، داود قاسم پور، رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ملت با اشاره به اهمیت توسعه خدمات بیمه‌ای در استان قم، گفت: بیمه ملت به دنبال ارائه خدمات بیمه‌ای باکیفیت به مردم شریف قم است و امیدواریم با افتتاح این شعبه، بتوانیم گامی در راستای تحقق این هدف برداریم.

محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره نیز به نقش مهم نمایندگان در توسعه صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: بیمه ملت از گذشته، شرکت نماینده محور بوده و نمایندگان به عنوان بازوان پرتوان شرکت‌های بیمه، نقشی کلیدی در ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم ایفا می‌کنند و ما در بیمه ملت همواره از تلاش و کوشش نمایندگان خود حمایت خواهیم کرد. لذا با تاسیس شعبه جدید در این استان به دنبال تسهیل کار شبکه فروش هستیم و قرار نیست رقیب جدید برای آنان ایجاد شود.

مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ملت نیز به رشد چشمگیر سود این شرکت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: بیمه ملت با اتکا به توان و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود و با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت رشدی چشمگیر در سودآوری خود شد و به عنوان یکی از شرکت‌های برتر صنعت بیمه در این زمینه شناخته شد.

بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در ابتدای این مراسم گفت: افتتاح شعبه بیمه ملت در استان قم که یک شهر مذهبی و با ظرفیت فرهنگی است، بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند اثرات مثبتی در رشد شرکت داشته باشد. استان قم در شاهراه شمال به جنوب قرار دارد و این ظرفیت خوبی را برای نماینده‌ها ایجاد می‌کند.

محسن عابدی رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان قم نیز با قدردانی از مدیران شرکت بیمه ملت در افتتاح شعبه شرکت در این استان، گفت: افتتاح شعبه بیمه ملت و حضور فیزیکی این شرکت در استان قم قطعا مفید و منشا اثر خواهد بود و در توسعه فرهنگ بیمه در این استان نقش موثری ایفا می‌کند.

در پایان این مراسم مجتبی عزیززاده به عنوان سرپرست شعبه قم از سوی مدیرعامل بیمه ملت معرفی شد.

گفتنی است، شعبه استان قم نوزدهمین شعبه بیمه ملت به شمار می‌آید و هفتمین شعبه جدیدی است که در ۱۸ ماه گذشته توسط تیم مدیریتی فعلی افتتاح می‌شود. پیش از این، در استان‌های کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن و بوشهر شعب بیمه ملت افتتاح شده بودند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار