کد خبر: ۱۱۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.

 

عید فطر پاداش افراد حق‌طلبی است که به وعده‌های الهی ایمان دارند

 

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

فرا رسیدن عید سعید فطر و ماه شوال که با سال جدید و بهار طبیعت تقارن پیدا کرده است را خدمت تمامی هموطنان عزیز، مومنان خداجو و روزه داران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

عید سعید فطر که از آن به عنوان عید اولیای خدا یاد می‌کنند، از بزرگ‌ترین و مهم ترین اعیاد اسلامی است و مسلمانان پس از یک ماه ضیافت و مهمانی خدا و نشستن بر سفره الهی آن را جشن می گیرند. عید فطر عید افراد صبور، حق طلب و عدالت خواهی است که به وعده های الهی ایمان دارند، وظیفۀ بندگی خود را به خوبی در ماه مبارک رمضان انجام داده اند و از این آزمون معنوی سربلند و موفق بیرون آمده اند.

مسلمانان عید فطر را درحالی جشن می گیرند که در ماه مبارک رمضان و شب های با فضیلت قدر، رهایی از بند هوا و غرایز انسانی نظیر منیت، خودخواهی، غرور و هر آنچه که انسان را از پیشگاه حضرت حق دور می کند، به خوبی تمرین و با تقوای الهی از این ایام پربرکت توشه ای معنوی ذخیره کرده اند.

امیدوارم که اثرات پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، منشأ تغییر و تحولات مثبتی در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی باشد و ما را برای خدمت رسانی هر چه بهتر و مطلوب تر به هموطنان ارجمند آماده کند.

اسماعیل للـه‌گانی 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار