کد خبر: ۱۱۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به صدور ۲۰۰ هزار جلد سند برای خانه‌های روستایی استان طی سال گذشته گفت: تسهیلات ارزان با سود چهار درصد برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی پرداخت می‌شود و روستاییان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
صدور ۲۰۰ هزار جلد سند برای خانه‌های روستایی در خوزستان

به گزارش آرانیوز از اهواز، روح الله عمادی، بیان کرد: 23 هزار جلد سند از این تعداد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر صادر شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت بر مقاوم‌سازی و بهسازی خانه‌های روستایی افزود: تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی پرداخت می‌شود و از روستاییان تقاضا داریم از این فرصت برای بهسازی خانه‌های خود استفاده کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: 220 هزار مسکن روستایی در استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون یکصد هزار مسکن مقاوم سازی شدند.

عمادی ادامه داد: در سال 1401 سه هزار مسکن و در سال گذشته نیز پنج هزار مسکن روستایی در استان مقاوم‌سازی شدند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه برای سال جاری مقاوم‌سازی 17 هزار مسکن روستایی هدفگذاری شده است تصریح کرد: با دستور دولت انقلابی سیزدهم به روستاییان تسهیلات سه هزار و 500 میلیون ریالی برای مقاوم‌سازی خانه‌های آن‌ها پرداخت می‌شود. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار