کد خبر: ۱۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان بانه خبر داد و گفت: ۱ هزار و ۱۵۵ کیلوگرم البسه خارجی قاچاق نیز در کامیاران کشف شد.
کشف محموله سیگار و البسه خارجی قاچاق در کردستان

سرهنگ لطف‌الله دارابی در گفت‌وگو با آرانیوز کردستان از کشف 370 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی این شهرستان از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سیگار خارجی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس ازشناسایی محل دپو سیگار قاچاق و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر که یک منزل مسکونی بود اعزام و موفق به کشف 370 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال  شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در این راستا یک نفر به عنوان متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

کشف بیش از 5 کیلوگرم تریاک در قروه

وی همچنین از کشف محموله مواد مخدر در قروه خبر داد و عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه با اشراف اطلاعاتی  یک دستگاه خودرو پراید حامل مواد مخدر را در محورهای  این شهرستان شناسایی کردند.

دارابی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک دستگاه خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 5 کیلو و 930 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف کالای قاچاق میلیاری در کامیاران

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف محموله کالای قاچاق در کامیاران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار قاچاق مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از خودرو موردنظر، 1 هزار و 155 کیلوگرم البسه خارجی قاچاق کشف کردند، که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه 2 میلیارد و 520 میلیون ریال برآورد شده است.

دارابی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد، یادآور شد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار