کد خبر: ۱۱۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۵۰ هزار مسافر در پویش «چشم به راهیم» استان از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین شرکت کردند.
شرکت ۵۰ هزار مسافر در پویش «چشم به راهیم» زنجان

به گزارش آرانیوز از زنجان، جعفر قزوینیان مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان روز سه‌شنبه در اختتامیه پویش چشم به راهیم، اظهار داشت: این پویش برای سومین سال در استان برگزار شد که در کاهش تصادفات تأثیرگذار بود و کارنامه موفقی را برجا گذاشت.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف کاهش تلفات تصادفات جاده ای برگزار شد، اضافه کرد: هدف دیگر طرح، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی در ایام‌ نوروز بود که با استقبال گروه‌های هدف مواجه شد.

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تأکید بر فرهنگ‌سازی مستمر برای موفقیت این طرح، ادامه داد: هدف دیگر طرح، توقف کوتاه رانندگان در ادامه مسیر به ویژه در ورودی شهرهاست که تداوم چنین برنامه‌هایی قطعا نتایج مثبتی را به دنبال دارد.

وی افزود: طبق آمارهای ارائه شده هر ساعت یک هزار و 400 خودرو در آزادراه زنجان به قزوین تردد می‌کنند که نشانگر ترافیک بالای این مسیر است.

 قزوینیان به کاهش 27 درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان در طرح نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی خوبی در اجرای پویش چشم به راهیم در سطح استان انجام شد؛ البته این طرح در طول سال در شهرستان‌های استان نیز اجرا شود.

انتهای پیام/

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار