کد خبر: ۱۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
انجمن آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با به‌کارگیری حدود ۷۰۰ نیروی متخصص و سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی، توانسته است یکی از ارکان اصلی رونق تولید و تجارت و بازرگانی در استان در کنار گمرک و بندر باشد.
۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌‌های بوشهر

سیدحسین رضوی در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهربا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب خردمندانه شعار سال « جهش تولید با مشارکت مردم »اظهار داشت: شایسته است، دولت با اراده‌‌ای قوی و با هدف تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری، نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و مشارکت مردم اقدام و زمینه حل مشکلات اقتصادی کشور را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا، آزمایشگاه‌های استاندارد یک ظرفیت مردمی و تخصصی است که تدقیق در توانایی‌های ممتاز آنها، مصداق بارز گشایشی نوین در عرصه اقتصادی ایران اسلامی و اجرا و انجام شایسته شعار سال است.

رئیس انجمن آزمایشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به قابلیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه تولید و اقتصاد افزود: استان بوشهر با داشتن قابلیت‌های اقتصادی در بخش‌های انرژی، گاز، نفت، پتروشیمی، شیلات و آبزیان، کشاورزی، تجارت دریایی و نیروگاه اتمی یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور است.

رضوی حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در کنار صنایع بزرگ را در راستای جهش تولید با مشارکت مردم، فعالان و صاحب‌نظران اقتصادی و بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: انجمن آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با بکارگیری حدود 700 نیروی متخصص و سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی، توانسته است یکی از ارکان اصلی رونق تولید و تجارت و بازرگانی در استان در کنار گمرک و بندر باشد.

رئیس انجمن آزمایشگاه‌های استان بوشهر اضافه کرد: بهبود فضای کسب‌وکار و اعمال مشوق‌های بندری و گمرکی، می‌تواند نقش مهم در توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بوشهر در پایان گفت: نگاه غالب همه فعالان اقتصادی، جهش تولید و رونق اقتصادی است و اتاق بازرگانی می‌تواند نقش مهمی در این امر داشته باشد که امید می‌رود با تسهیل امور در سال جاری، شاهد اتفاقات خوبی در  اقتصاد استان و کشور باشیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار