کد خبر: ۱۱۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
سردار «جعفری» در پیامی حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و شهادت سرداران و رزمندگان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان حمله به کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کردبه گزارش آرانیوز از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان‌ کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد و شهادت سرداران و رزمندگان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت سرداران رشید مدافع حرم، آشکار شد.

رژیم منحوس صهیونیستی، بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت، خباثت، ظلم، تفرقه، ترور، ایجاد ناامنی، ضربه به ملتها، دشمنی علنی و آشکار با اسلام و خصوصا بغض و کینه نسبت به شیعیان حیدر کرار است این غده سرطانی بدخیم ، ایجاد شده توسط تفکر شیطانی صیهونیسم با حمایت مدام و خشن غرب است.

 در پی تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران رشید و مجاهدی که لایق و جویای شهادتی اینچنین بودند، در روز شهادت مولای موحدان و سر سلسله شجاعان تاریخ غرق در خون شدند، این شریفان لیاقت اینگونه عروج با شکوهی را داشته و به مولایشان پیوستند.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت، شهادت این شهدای گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خانواده های معظم و همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار