کد خبر: ۱۱۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
حجت‌الاسلام رئیسی:
رییس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف برای جلوگیری از موفقیت جمهوری اسلامی تلاش می‌کند؛ اما به برکت اخلاص مردم، نفس خانواده شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کشور پیش می‌رود و پیشرفت‌های بسیاری را شاهد بوده‌ایم.

خدمت به مردم می‌تواند زمینه رشد و تعالی باشدبه گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی، اظهار داشت: خداوند زمینه‌ای را فراهم کرده است تا ما بتوانیم با خدمت به مردم قرب الی الله را فراهم کنیم و در این زمینه هیچ کاری بهتر از گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت به مردم وجود ندارد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه اگر این خدمت برای خدا باشد، می‌تواند موجب ارتقاء شخصیت شود، افزود: خدمت به مردم می‌تواند زمینه رشد و تعالی باشد.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم احصاء نیازها و ظرفیت‌های کشور گفت: برای یک مسئول زمان‌شناسی خیلی مهم است و باید علاوه بر اینکه ظرفیت‌ها را بشناسد، زمان را نیز بشناسد و حرکتش جهادی باشد.

وی عنوان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف برای جلوگیری از موفقیت جمهوری اسلامی تلاش می‌کند؛ اما به برکت اخلاص مردم، نفس خانواده شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کشور پیش می‌رود و پیشرفت‌های بسیاری را شاهد بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: لازمه حرکت جهادی آن است که کار به‌صورت سریع به سامان برسد و سرعت انجام کار بسیار مهم است. رضایت خداوند متعال بسیار در کار ما مهم است و رضایت مردم زمینه‌ رضایت پروردگار متعال است.

انتهای پیام

 
نظرشما
پربازدیدها