کد خبر: ۱۱۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.
کشف و ضبط ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در طبس

به گزارش آرانیوز از بیرجند، سرهنگ محمدحسین خدابخشی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی اخبار واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه را از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان طبس دارند، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

 وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده که از طرف خراسان رضوی به سمت کرمان در حال تردد بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار 10 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف کردند. 

خدابخشی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و یا از طریق پیامک با سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

تخم مرغ‌های قاچاق به بازار نرسید

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون 7 تن تخم مرغ غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش 4 میلیارد و 900 میلیون ریال کشف کردند. 

خدابخشی اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، 7 تن تخم مرغ غیرمجاز که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه، بالغ بر 4 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

خدابخشی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا به سامانه پیامکی 11056 اطلاع دهند. 

کشف خودروی سرقتی در شهرستان خوسف

فرمانده انتظامی شهرستان  خوسف از کشف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ محمدحسن اکبری اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 شهرستان خوسف هنگام گشت زنی  در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودروی پراید که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک بود را مشاهده کرده و به آن مشکوک شدند. 

وی بیان کرد: ماموران با حضور در محل نسبت به بررسی و استعلام پلاک خودرو از سامانه‌های مربوطه  اقدام  کردند که مشخص شد خودروی پراید در یکی از شهرستان‌ها سرقت شده که خودرو به مقر پلیس انتقال داده شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: ماموران با مالک خودرو تماس و پس از مراجعه حضوری مالباخته نسبت به احراز هویت مالک اقدام وخودروی سرقتی به وی  تحویل شد.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با پلیس 110 درمیان بگذارند. 

توقیف کامیون با 4 هزار لیتر سوخت قاچاق در فردوس 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف 4 هزار و 220 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، 4 هزار و 220 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و در این رابطه  یک نفر متهم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را گزارش دهند. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار