کد خبر: ۱۱۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف حدود ۶۰۰ کیلوگرم مواد محترقه دست ساز با اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان خبر داد و گفت: امنیت اتفاقی نیست و به سادگی رقم نخواهد خورد.

امنیت اتفاقی نیست و به سادگی رقم نمی‌خورد

به گزارش آرانیوز استان سمنان ،سرهنگ سید علی میراحمدی در گفت و گویی اظهار داشت: پلیس استان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات برنامه ریزی شده و هدفمند از مدت ها قبل با پایش های تصویری و هوایی، نسبت به زیر نظر گرفتن تعدادی هنجار شکن که قصد داشتند به بهانه جشن و شادی امنیت و آسایش روانی مردم را مختل کنند، اقدام و طرح عملیاتی خود را آغاز کرد.

وی به شناسایی ۳ نفر هنجار شکن در یکی از مناطق جنوبی شهر سمنان اشاره و افزود: با اقدام به هنگام و آنی پلیس، از متهمان حدود ۶۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در قالب توپچه دست ساز و پرخطر کشف و ضبط شد که تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد دخیل در این موضوع ادامه دارد.

میراحمدی در ادامه از کشف ۳۷ هزار و ۶۳۲ عدد انواع مواد محترقه از صنوف در استان خبر داد و اضافه کرد: همکاران پرتلاش و سخت کوش بنده در همین راستا ۴۰ کیلوگرم، پیش ساخت مواد محترقه کشف کردند که در این راستا تعدادی هنجار شکن قبل از انجام هرگونه اقدامی دستگیر و تعدادی شناسایی شدند که برابر قانون با آنان برخورد صورت خواهد گرفت.

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان شبانه روزی و حتی با زبان روزه برای آسایش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند، ادامه داد: پلیس استان با طراحی سناریوی از پیش تعیین شده ضمن استفاده از توان انتظامی و عملیاتی کارکنان، پیام آور امنیت و آرامش برای مردم بوده و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی با غفلت خود برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی متاسفانه عده ای با تحریکات دشمن در فضای مجازی و انجام رفتار هیجانی دست به حرکاتی ناپسند و ناشایست زدند که ضمن سلب آسایش شهروندان، سلامتی خود را به خطر انداختند و یک عمر پشیمانی برای خود و خانواده شان به ارمغان آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تشکر و قدردانی از خانواده هایی که با نظارت و کنترل درست بر فرزندان خود در انتظام بخشی و ایجاد امنیت پایدار مشارکت کردند، تاکید کرد: والدین مراقبت و نظارت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندانشان که ثمره زندگی آنان و سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی مواد محترقه خطرناک نشوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار