کد خبر: ۱۱۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
در دومین روز از سال نو، مسئولان استان زنجان از نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران در مراکز درمانی و همچنین نحوه اسکان مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کردند.
بازدید مسئولان استان زنجان از ارائه خدمات نوروزی

به گزارش آرانیوز از زنجان، در دومین روز از سال نو، مسئولان استانی از دستگاه‌های امدادی و هلال احمر و همچنین نحوه اسکان مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کردند.

ابوالفضل رفیعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان امروز از ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد و از مسئولان آموزش و پرورش استان خواست که از هیچ تلاشی برای تأمین رفاه حال آرامش مسافران نوروزی دریغ نکنند.

وی ضمن بازدید از برخی محل‌های اسکان فرهنگیان، وضعیت اسکان‌ها را خوب توصیف کرد و گفت: هزینه تأمین مکان سهم زیادی در هزینه‌های مسافرت دارد و خوشبختانه چندین سال است که آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت مدارس، این هزینه‌ها را برای مسافران نوروزی کاهش داده است.

 

وی از اورژانس بیمارستان آیت‌الله موسوی(ره) زنجان و نحوه ارائه خدمات به بیماران در تعطیلات نوروزی هم بازدید کرد و در این بازدید از عوامل اورژانس و پرستاران برای تلاش‌های بی‌دریغشان تشکر کرد.

 

محسن افشارچی؛ استاندار زنجان نیز از مرکز تجمیع خدمات دندانپزشکی شفیعیه زنجان و نحوه ارائه خدمات در تعطیلات نوروز بازدید و بر ارتقای خدمات در ایام نوروز تأکید کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار