کد خبر: ۱۱۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
بیانیه فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مناسبت روز شهدا؛
امیر «شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.

به پیروی از شهیدان بر شعار «ارتش فدای ملت» پایبند خواهیم ماند

به گزارش آرانیوز از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد آجا در استان های قزوین و زنجان به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

تاریخ ایران مملو از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها است، مردمانی از این سرزمین همواره از عزیزترین دارایی‌های خود یعنی جان و مال خود گذشتند تا حریم وطن از هجوم‌ها و لشکرکشی‌ها در امان بماند.

بی شک نقطه عطف این از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌ها در مسیر انقلاب اسلامی و پس از استقرار جمهوری اسلامی ایران خصوصاً در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است. آنجا که مرد و زن، پیر و جوان از وابستگی‌های دنیوی خود دست شستند و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند تا اسلام و ایران عزیز را از چنگال بدخواهان بشریت نجات دهند.

روز شهدا و هفته شهید فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش یاد و خاطره شهیدان گرانقدر ایران اسلامی گرامی داشته و از خانواده صبور و از خودگذشته این عزیزان تقدیر و قدردانی شود.

 اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، وطن و حرم به ویژه شهدای سرافراز استان قزوین و تشکر از خانواده با بصیرت آنان، تاکید می‌نمایم که لشکر ۱۶ زرهی قزوین به پیروی از آرمان‌های شهیدان گرانقدار وطن از مسیر شهادت و جانفشانی در راه ایران اسلامی لحظه‌ای پا پس نخواهد کشید و همواره بر شعار «ارتش فدای ملت» پایبند خواهد بود. 

امیر سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان

 

 
نظرشما
پربازدیدها