کد خبر: ۱۱۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
رئیس پلیس مبارزه استان سمنان از اجرای مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر به منظور جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد افیونی همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.

اجرای مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر سمنان

به گزارش آرانیوز استان سمنان ،سرهنگ"موسوی"در تشریح این خبر گفت: همزمان با ایام پایانی سال و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان و سایر رده های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: در این طرح در راستای ارتقائ امنیت ایام ماه مبارک رمضان و نوروز۱۴۰۳بر اساس اقدامات اطلاعاتی از قبل انجام شده و همکاری مردم با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدی صورت خواهد گرفت و معتادان متجاهر نیز که سهم زیادی در وقوع سرقت ها و دیگر جرائم دارند جمع آوری و به مراکز نگهداری تحویل می شوند و این افراد حسب ضرورت و برابر هماهنگی قضایی تا پایان تعطیلات نوروز تحت نظر خواهند بود.

رئیس پلیس مبارزه استان تصریح کرد: برای اجرای مطلوب و اثربخش این طرح به همکاری عموم مردم و هم افزایی ادارات و نهادهای دخیل در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز نیاز داریم که جلسات تعاملی متعددی در این خصوص برگزار شده و امیدواریم شاهد ارتقائ امنیت ایام پایان سال و رضایتمندی مردم باشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار