کد خبر: ۱۱۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میهمان خود آلومینیوم اراک را شکست دهد.

شمس آذر بازی شش امتیازی را برد

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور شمس آذر قزوین از ساعت ۱۶ جمعه ۱۷ اسفندماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان آلومینیوم اراک بود که در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک میهمان اراکی خود را شکست دهد.

در این بازی پوریا سرآبادانی در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی دروازه احمد گوهری را بازکرد و فراز امامعلی هم در دقیقه ۶۶ کار را دو بر صفر به نفع شمس آذر کرد.

در واپسین دقایق بازی و در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده بازی مهدی لیموچی تک گل اراکی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه د بر یک به سود شمس آذری ها به پایان برسد.

بازی رفت دو تیم در اراک با دو گل مهدی لیموچی دو بر صفر به سود ایرالکو به پایان رسیده بود که شمس آذر با این برد ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت از بحران نیز خارج شد.

شاگردان سعید دقیقی در واقع بازی شش امتیازی را بردند چراکه با شکست آلومینیوم سه امتیاز به اندوخته های این تیم واریز شد تا از ۱۹ بازی ۲۵ امتیازی شوند و آلومینیوم را نیز در جدول ۲۵ امتیازی نگه دارند.

حالا دو تیم در جدول چسبیده به هم و در رتبه های نهم و دهم قرار دارند و در هفته های آتی باید شاهد رقابت‌های جذاب تری باشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار