کد خبر: ۱۱۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه کالاهای اساسی با ۱۵ درصد تخفیف در این استان خبر داد.
برپایی نمایشگاه بهاره در استان کردستان

به گزارش آرانیوز از سنندج، بختیار خلیقی صبح امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف توزیع اقلام اساسی کالاهای موردنیاز ماه رمضان و عید نوروز دایر شده‌ است،

وی گفت: در این ایام پایانی سال به منظور تنظیم بازار و تثبیت قیمت و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و آرامش‌بخشی در سطح بازار، 5 طرح اساسی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان «ذخیره‌سازی میوه و مرکبات و کالاهای اساسی مد نظر تنظیم بازار و توزیع میان مردم و برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا» را سه طرح پایانی سال ذکر کرد و افزود: نمایشگاه بهاره از 19 تا 27 اسفندماه در 10 شهرستان استان برپا بوده و کالاهای اساسی و مرتبط با پایان سال و ویژه ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: طرح فروش فوق‌العاده اجناس در سطح واحدهای صنفی بر اساس ماده 84 قانون نظام صنفی که 200 واحد صنفی است، با 15 درصد قیمت زیر بازار به مردم عرضه می‌شود.

خلیقی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار تشدید شده و در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان 20 اکیپ‌ دو نفره در گشت‌های مشترک حضور دارند، خاطر نشان کرد: بازرسان بر نحوه توزیع و عرضه کالا در غرفه‌های نمایشگاه بهاره کردستان نظارت خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان کردستان با بیان اینکه عرضه کالاهای تنظیم بازاری با نرخ مصوب در اولویت نمایشگاه بهاره است، عنوان کرد: پوشاک، خشکبار، گوشت و مرغ، کالا‌های مورد نیاز شب عید مانند شیرینی و آجیل از جمله کالا‌های قابل‌ عرضه در این نمایشگاه است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار