کد خبر: ۱۱۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: از نیمه شب گذشته بارش برف و باران در مناطق جنوبی استان آغاز شد و در برخی محور‌ها محدودیت‌های تردد داشتیم، اما اکنون تردد در جریان است.
راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

به گزارش آرانیوز از بیرجند، سرهنگ محمدامیر کاظمی با اعلام این خبر اظهار داشت: محور بیرجند - اسدیه برای چند ساعت مسدود شد و در حال حاضر بازگشایی شده است. محور‌های دیگر استان از جمله فردوس، سرایان، قاین، بشرویه و دیهوک در اثر بارندگی لغزنده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: از رانندگان می‌خواهیم ضمن رعایت فاصله طولی از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کرده و عجله و شتاب نداشته باشند و به ویژه تریلی‌های تک محور تا خشک شدن آب سطح جاده‌ها تردد نکنند.

وی بیان کرد: از شب گذشته تعدادی تصادف خسارتی را در سطح جاده‌ها شاهد بودیم، بنابراین رانندگان با احتیاط تردد کنند.

کلاس‌های درس در تمامی دوره‌های تحصیلی شهرستان سربیشه مجازی شد

علیرضا زنگویی نیز از مجازی شدن آموزش مدارس در این شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه گفت: مدارس  شهرستان سربیشه در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر امروز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی، برای فعالیت توده هوای ناپایدار جوی از دیروز در  استان هشدار سطح زرد صادر شده است. 

سامانه بارشی جدید تا اواخر وقت امروز در استان فعال است و شدت بارش‌ها ابتدا در نیمه جنوبی و به تدریج بخش مرکزی، نیمه شرقی و شمال استان خواهد بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها