کد خبر: ۱۱۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از تأمین و فراهم‌آوری اقلام اساسی برای ایام پایانی سال در استان خبر داد.
اقلام اساسی برای نوروز و ماه رمضان مردم چهارمحال و بختیاری تأمین شد

حسین برزگر در گفت‌وگو با آرانیوزدر شهرکرد، اظهار داشت: اقلام اساسی برای ایام پایانی سال به ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تأمین و فراهم شده است.

وی با اشاره به گشایش نمایشگاه بهاره در سطح استان، عنوان کرد: از طرف  سازمان جهاد کشاورزی استان، مرغ منجمد هر کیلو 65 هزار و 700 تومان و گوشت منجد گوساله هر کیلو 220 هزار تومان به نرخ دولتی، در فروشگاه‌های منتخب استان و نمایشگاه بهاره استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 490 تن برنج از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملین توزیع در استان و شهرستان‌ها با قیمت 35 هزار تومان برای هر کیلو برنج پاکستانی و 33 هزار تومان برای هر کیلو برنج هندی توزیع خواهد شد.

برزگر با اشاره به اینکه در نمایشگاه بهاره استان روزانه 1 تن گوشت منجمد گوساله و 500 کیلو مرغ منجمد توزیع می‌شود، افزود: سهمیه تخصیصی گوشت منجمد از ذخایر پشتیبانی امور دام استان، علاوه بر نمایشگاه بهاره، تقسیم شهرستانی شده و در فروشگاه‌های تعیین شده در سراسر استان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: فروش میوه تنظیم بازار و فروش رطب مضافتی در جایگاه‌های تعیین شده که 80 غرفه در سراسر استان هستند از 24 اسفندماه صورت خواهد گرفت. همچنین 300 تن شکر برای مصارف خانوار در ایام پایانی سال با قیمت هر کیلو فله 28 هزار تومان و بسته‌بندی هر کیلو 34 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها