کد خبر: ۱۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین:
سرهنگ «محمودی» گفت: مقدس بودن یگان‌های مردم پایه در کل کشور یک پیام بسیار روشنی دارد؛ یگان‌های مردم پایه متصل به مردم و دفاع مردمی است و هیچ وقت هم تمام شدنی نیست.

یگان‌های مردم پایه متصل به مردم و دفاع مردمی است

به گزارش آرانیوز از قزوین، سرهنگ پاسدار «علی محمودی» فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین، در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: در تاریخ اسنادی موجود است که این مرزهای سیاسی در زمان‌های گذشته نبود؛ یک سرزمین متحدالشکل با مردم متدین و مومن به خدا و نگهبانان و حافظان امامزادگان در طول تاریخ بودند و همه در یک سرزمین دارالمومنین بودند.

وی افزود: این مرزها در ابتدا وجود نداشت و ما همه مال یک آب و خاک و پاسدار انقلاب و نظام هستیم و شما تنها پاسدار تیپ صاحب الامر( عج) نیستید؛ بلکه شما پاسدار انقلاب هستید.

این مسئول عنوان کرد: بنده دورانی در شمال غرب، در جبهه مقاومت سوریه، در جنوب شرق توفیق خدمتگزاری را در کنار عزیزان داشتم و امیدوارم من را به عنوان خادم این مجموعه نه به عنوان فرمانده قبول بفرمایید.

فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان داشت: مقدس بودن یگان‌های مردم پایه در کل کشور یک پیام بسیار روشنی دارد؛ یگان‌های مردم پایه متصل به مردم و دفاع مردمی است و هیچ گاه تمام شدنی نیست.

محمودی تصریح کرد: یگان مردم پایه در عرصه جبهه مقاومت، در شمال غرب، در جنوب شرق و در دفاع از امنیت داخلی خود را نشان داده است و یگان‌های مردم پایه تمام شدنی نیست.

وی متذکر شد: این برکت وجودی یگان‌های مردم پایه است و چند شرط لازم دارد: اتصال به پیشکسوتان؛ اتصال معنوی به خانواده‌های معظم شهدا؛ به پایوران و دلجویی از سربازان که بخش عظیمی از جامعه سازمان رزم یگان‌ها هستند و اتصال به مردم در محرومیت زدایی‌ها و این وجهه مشترک یگان‌های مردم پایه است.

این مسئول یادآور شد: این وجه مشترک یگان پایه‌ها به برکت سرداران و عزیزانی که قبلاً بوده‌اند،تشکیل شده است و ما زمانی موفق هستیم که ظرف درونی ما وسعت پیدا کند و این ظرف درونی ما به وسعت ظرف جسمانی ما نباشد چون در غیر این صورت می‌شود رفع تکلیف؛ حاج قاسم سلیمانی ظرف درونی و روحشان آنقدر بزرگ بود که در کاروان جسمش نگنجید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این عرصه، عیان، تیپ مقدس و تمام اماکن مقدسی که برای سربازی امام زمان است را یک هیئت و حرم بدانیم و همیشه در این حرم باید با وضو باشیم تا بتوانیم در کنار هم ماموریت محوله سپاه را به نحو احسن انجام بدهیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها