کد خبر: ۱۱۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
استاندار خراسان جنوبی گفت: این انتخابات یک انتخابات معمولی نیست، بلکه میدان جنگ با دشمن است و باید کاری کنیم که همه ما در این آزمون نمره قبولی را کسب کنیم.
انتخابات ۱۱ اسفند میدان جنگ با دشمن است

به گزارش آرانیوز از بیرجند، جواد قناعت در کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون با تمهیدات صورت گرفته در روند انتخابات خراسان جنوبی مشکلی نداشته‌ایم، اما نباید از موضوعات امنیتی به سادگی عبور کنیم.

وی افزود: انتظار بنده این است که همچنان روی موضوعات و مؤلفه‌های امنیتی حساسیت و ظرافت لازم را داشته باشید، امیدواریم با این اقدام انتخاباتی خوب، سالم و پاک را در استان شاهد باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات تاکنون به صورت مستمر و جدی و بی‌وقفه برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، عنوان کرد: در خراسان جنوبی 766 شعبه أخذ رأی پیش ‌بینی شده‌ که از این تعداد 413 شعبه ثابت است، لذا انتظار می‌رود گاز، برق و زیرساخت ارتباطی به نحو أحسن در آن پایدار باشد.

قناعت تأکید کرد: شواهد و قرائن حکایت از این دارند که درصد مشارکت مردم استان در انتخابات جمعه بالا است و  شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی براساس تأکیدات مقام معظم رهبری خواهیم بود. انتظار این است که دست‌اندرکاران انتخابات همچنان که تاکنون به عنوان مجریان انتخابات، بی‌طرفانه و هوشمندانه عمل کرده‌اند از این پس هم بی‌طرفی خود را حفظ کنند.

به گفته وی، این انتخابات یک انتخابات معمولی نیست، بلکه میدان جنگ با دشمن است و باید کاری کنیم که همه ما در این آزمون نمره قبولی را کسب کنیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار