کد خبر: ۱۱۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز تاکید کرد؛
«صفری» بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی مادران، همسران، دختران، پیشکسوتان و خواهران شهدا و کارگروه خواهران عرصه ایثار و شهادت برای بانوان نسل امروز در استان البرز تاکید کرد.

ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان در استان البرز

«کبری صفری» مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با آرانیوز با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: زنان در طول جنگ تحمیلی با حضور فعال خود در جبهه‌ها و پشت جبهه، حماسه‌های ماندگاری خلق کردند که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

صفری با بیان اینکه تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موثر باشد، افرود: این کارگروه‌ها می‌توانند با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، زمینه را برای مشارکت بیشتر بانوان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم کنند.

مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز با اشاره به برخی از برنامه‌های پیشنهادی برای این کارگروه ها، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، اردو‌های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، تولید محتوای دیجیتال و تجلیل از بانوان ایثارگر، از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در این کارگروه‌ها اجرا شود.

وی به تشریح برخی از مزایای تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان پرداخت و گفت: "این کارگروه‌ها می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین بانوان و مسئولان عمل کنند و زمینه را برای حل مشکلات و مطالبات بانوان فراهم کنند.

صفری با اشاره به نقش مهم بانوان در تربیت فرزندان، گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان می‌تواند در تربیت نسلی انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر باشد.

مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان خواست تا در تشکیل و فعال سازی کارگروه‌های تخصصی بانوان مشارکت و همکاری کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار