کد خبر: ۱۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز:
سرهنگ «فلاحتکار» با اشاره به اهمیت نقش آفرینی خواص و نخبگان در انتخابات بر اساس رهنمود ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: جهادگران بسیجی باید به عنوان خواص جامعه در پویایی و نشاط انتخابات نقش آفرینی کنند.

جهادگران بسیجی باید به عنوان خواص جامعه در پویایی انتخابات نقش آفرینی کنند

به گزارش آرانیوز از البرز، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز با تأکید بر نقش مهم جهادگران بسیجی در پویایی انتخابات، اظهار داشت: جهادگران بسیجی به عنوان خواص جامعه باید با بصیرت افزایی و روشنگری، در تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح نقش آفرینی کنند.

سرهنگ فلاحت‌کار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات، عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد و نقشی اساسی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی خود همواره در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده اند، افزود: انتظار می رود جهادگران بسیجی در این دوره از انتخابات نیز با حضور فعال و بصیرت افزایی، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را فراهم کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز به برخی از اقدامات جهادگران بسیجی در راستای پویایی انتخابات اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های تبیینی بصیرتی، و حضور فعال در فضای مجازی با هدف روشنگری و تشویق مردم به حضور در انتخابات از جمله این فعالیت جهادگران بسیجی استان البرز در هفته های اخیر بوده است.

سرهنگ فلاحت کار خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری، با تمام توان در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد و برای تحقق حماسه حضور تلاش خواهند کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار