کد خبر: ۱۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی:
نظری گفت: مردم با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهند زد.

حضور حداکثری صف‌آرایی در مقابل دشمنان نظام است

به گزارش آرانیوز از اراک، دکتر «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی در خصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت: دشمنان ملت ایران همواره به دنبال خرابکاری در کشور الخصوص نزدیک انتخابات هستند لذا خشم و حیله خود را علیه ملت شریف ایران روز به روز بیشتر و بیشتر می‌کنند.

وی عاملان خرابکاری و ناامنی در ایران را آمریکا و حامیان آنها دانست و بیان کرد: آمریکای جنایتکار و حامیان آنها بدانند ملت شریف ایران با اقتدار پشت ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ماند و با شرکت همگانی در انتخابات و حضور حداکثری مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهند زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی عنوان کرد: در انتخابات امسال، مردم با بصیرت و انقلابی با حضور در پای صندق‌های رای بار دیگر نشان خواهند داد که دشمنان این مرز و بوم نمی‌توانند انتخابگر آنچه آنها می‌خواهند باشند و با حضور حداکثری در انتخابات لبیک خود را به رهبری اعلام خواهند کرد.

نظری خاطرنشان کرد: یادمان باشد با ورود حضرت امام راحل و با رای حداکثری ملت شهیدپرور انقلاب اسلامی، این انقلاب جان گرفت و به ثمر رسید، لذا با رای مردم ولابتمدار دشمنان این انقلاب همیشه ناکام در تمام صحنه‌های انقلابی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی تصریح کرد: نامزدان انتخابی ملت شریف ایران باید مطیع امر رهبر حکیم انقلاب اسلامی باشند و با تکیه به خداوند متعال برای رشد و آبادانی در تمام حوزه‌های انقلاب کوشش کنند. هرکس که می‌خواهد برای انقلاب قدمی بردارد بردارد با مشورت اصلح‌ترین نامزدهای انتخابی را انتخاب کند و رای با بصیرت و عقلی دهید دشمنان انقلاب را بشناسید با یکدیگر و کارشناسان انقلابی در حوزه انتخاباتی مشورت کنید نامزدان انتخاب شده می‌خواهند برای رشد کشور تصمیم‌گیری کنند و حرف ملت باشند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها