کد خبر: ۱۱۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ همرزم شهید سلیمانی:
سردار نوعی‌اقدم با اشاره یک رای شما قدرتمندترین موشکی است که می توانید شلیک کنید. شما با رای دادن خود انتقام خون شهدا و حاج قاسم را می‌گیرید.

هر رای مردم برای دشمن از یک موشک خطرناک‌تر است

به گزارش آرانیوز از اصفهان، سخنرانی سردار «رحیم نوعی‌اقدم» همرزم شهید سلیمانی در مراسم یادواره شهدای منطقه ۱۳ اصفهان اظهار داشت: در نظام مقدس اسلامی صاحب انقلاب مردم هستند و مسولین در هر جایگاهی که باشند، نوکر مردم هستند. 

وی با بیان اینکه امام فرمودند به من خدمتگزار بگویید، افزود: از سوی دیگر ایشان رهبر جامعه را آن طفل ۱۳ ساله است که در مسیر دفاع از اسلام جان خود را فدا کرد، معرفی کردند و به ما آموختند که در جامعه مسولان خادم مردم هستند.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس با اشاره به روز پاسدار گفت: امام و رهبرمان، پاسداران را نوکر مردم معرفی کرده است و ما پاسداران فدایی شما مردم هستیم.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: پیش از این رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مسولان تاکید داشتند که حضور مردم در مناسبت‌های مختلف، به معنای این نیست که مردم از مسولان گله ندارند، بلکه این حضور برای دفاع از انقلاب اسلامی است و مسولیت مسولان را بیشتر می‌کند. 

نوعی‌اقدم اضافه کرد: امسال بیش از سیصد خبرنگار خارجی آماده بودند از خیابان های خالی در ۲۲ بهمن فیلم بگیرند، چون فکر می‌کردند امسال کسی راهپیمایی نمی‌آید، امام مردم نشان دادند پای انقلاب خود محکم ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مسوولان همیشه پشت سر مردم حرمت کرده‌اند و شما مردم همیشه یک قدم جلوتر از ما بودید و ما مسوولان به شما نگاه می کنیم و اعتماد بنفس و قدرت پیدا می‌کنیم. 

نوعی‌اقدم گفت: امسال هم شما مردم در انتخابات می دانید چه کار باید بکنید زیرا یک رای شما قدرتمندترین موشکی است که می‌توانید شلیک کنید. شما با رای دادن خود انتقام خون شهدا و حاج قاسم را می‌گیرید.

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها