کد خبر: ۱۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طرح «سمیر» در گستردگی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موثر است.
طرح «سمیر» در ترویج فرهنگ قرآنی نقش تأثیرگذاری دارد

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با آرانیوز  در اردبیل با اشاره به اجرای طرح قرآنی «سمیر» در اردبیل اظهار داشت: طرح قرآنی «سمیر» به توصیه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آیت الله سید حسن عاملی آغاز شده و همه ادارات و نهادها و متولیان امور قرآن باید در اجرای این طرح فعال باشند.

وی اختصاص یک جلسه در هفته به «تدبر در قرآن» را از مهم ترین بخش های طرح «سمیر» عنوان کرد و گفت: فرمانداری باید برنامه هفتگی تدبر در قرآن را در ادارات مورد اهمیت قرار داده و بر برگزاری مستمر آن جدیت داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیشرفت کشور همراه با تعالی فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و افزود: سازندگی همراه با ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ماست و باید به نحو احسن این وظیفه را انجام دهیم.

 وی افزود: آنانی که با عناد و غرض ورزی، سعی در محجوریت قرآن دارند خودشان به صورت دقیق به مطالعه قرآن می پردازند و طبق آیات قرآن تحقیق و پژوهش می کنند چون حقانیت قرآن به آنان ثابت شده و سعر در دور کردن مسلمانان از این کتاب مقدس هستند.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: اساتید دانشگاه باید برمبنای قرآن در دانشگاه صحبت کنند، لذا باید جلسات اندیشه ورزی برگزار شود در مورد تربیت قرآن و علوم قرآنی مباحثی ارائه و برای فعالان قرآن، اساتید و متولیان امر قرآنی محتوا دهه شود.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار