کد خبر: ۱۱۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
معاون سیاسی اجتماعی آذربایجان غربی:
«ابراهیمی» گفت: بانوان کشورمان در جریان انقلاب دوشا دوش مردان نقش بسزایی ایفا کردند و امروز نیز به برکت انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش فعالی دارند.

بانوان نقش موثری در عرصه‌های مختلف انقلاب دارند

به گزارش آرانیوز از ارومیه، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی امروز در اجتماع باشکوهی که با حضور بانوان و دختران ارومیه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد اظهار داشت: ۴۵ سال پیش انقلاب اسلامی در این کشور به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و نتیجه آن منجر به سقوط رژیم پهلوی و مستقر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به جایگاه زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران افزود: بانوان کشور ما در جریان انقلاب دوشا دوش مردان نقش بسزایی ایفا کردند و امروز نیز به برکت انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش فعالی دارند.

ابراهیمی متذکر شد: یکی از اقشاری که در انتخابات پیش رو نیز نقش تاثیر گذاری دارند بانوان هستند که امیدواریم بار دیگر با حضور پرشکوه خود در این عرصه حماسه‌های بزرگی را خلق کنند.

«مریم اردبیلی» مشاور امور بانوان شهرداری تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: با پیروزی انقلاب نقش زنان در پیشرانی و تحول آفرینی کشور بسیار مهم و ارزشمند بوده و در طول این ۴۵ سال نیز افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کرده اند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار