کد خبر: ۱۱۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
استاندار قزوین:
اعلایی گفت: مردم مهمترین دلیل ماندگاری انقلاب هستند، مردم انقلاب را از خود می‌دانند و فضایی در کشور فراهم شده که مسئولین مختلف از بطن همین مردم انتخاب می‌شوند.

اداره کشور توسط مردم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش آرانیوز از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جشن انقلاب ویژه دانش آموزان رأی اولی شهرستان آبیک اظهار داشت: انقلاب اسلامی اداره کشور ایران را تحویل مردم داده و اداره کرد کشور توسط مردم را می‌توان به عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی معرفی کرد. 

وی با بیان اینکه اهمیت این موضوع به قدری است که هر سال برای آن جشن گرفته می‌شود، افزود: در گذشته ایران و در وضعیت فعلی امروز خیلی از کشور‌ها هنوز صندوق رأی به رسمیت شناخته نشده است و کشور‌ها به دست خود مردم اداره نمی‌شوند، ولی انقلاب اسلامی این اتفاق بزرگ را در ایران رقم زد.    

اعلایی گفت: در ۴۵ سال گذشته در مقاطع تاریخی مختلف سلایق و افراد مختلف با اراده مردم بر سر کار آمدند و این اتفاق مرهون انقلاب اسلامی است و بعد از این هم تداوم خواهد داشت. 

استاندار قزوین اضافه کرد: پنج سال پیش یکی از مسئولان ارشد دولت آمریکا گفت کاری کرده ایم که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی را نبیند، ولی امروز پنج سال از آن روز‌ها گذشته است و انقلاب اسلامی همچنان ایستاده و مقتدر به فعالیت خود می‌پردازد، ولی معلوم نیست آن فرد الان کجاست و چه شأنی دارد. 

این مسئول ابراز داشت: مردم مهم‌ترین دلیل ماندگاری انقلاب هستند و مردم انقلاب را از خود می‌دانند و فضایی در کشور فراهم شده است که مسئولین از بطن همین مردم انتخاب می‌شوند و در آینده نزدیک هم مسئولین آینده در سطوح مختلف از جمع همین دانش آموزان حاضر در این همایش‌ها انتخاب خواهند شد. 

وی متذکر شد: دانش آموزان عزیز به شما اختیار داده شده تا برای اولین بار در مسیر آینده کشور و خودتان دخیل باشید، به همین دلیل از این فرصت استفاده کنید، در انتخابات مشارکت داشته باشید و به باور خود رأی بدهید. 

اعلایی گفت: جوانان عزیز سعی کنید انتخاب خود را با دقت انجام دهید چرا که هر رأی شما آینده کشور را رقم می‌زند و انتخاب درست با انتخاب افراد متخصص، متعهد و معتقد، آینده بهتری را برای همگان رقم خواهد زد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار