کد خبر: ۱۱۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
سردار «رجبی» گفت: از پیشکسوتان دفاع مقدس پیش قراولان مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند که در روز‌های سخت با مجاهدت در برابر دشمنان موجب اقتدار امروز کشور شدند.

پیشکسوتان دفاع مقدس پیش‌قراولان مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند

به گزارش آرانیوز در ارومیه، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در همایش انس و الفت کانون وابستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی که با هدف بصیرت افزایی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد از پیشکسوتان دفاع مقدس بعنوان پیش قراولان مقابله با توطئه‌های دشمنان یاد کرد و اظهار داشت: این افراد ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که در روز‌های سخت با مجاهدت در برابر دشمنان موجب اقتدار امروز کشور شدند.

وی افزود: یکی از راهبرد‌های دشمنان امروز در مقابله با انقلاب اسلامی بی ثبات سازی است و در این مسیر هربار با رویکردی مختلف به دنبال ضربه به نظام هستند.

سردار رجبی تصریح کرد: اما از یک موضوع همیشه غافل بوده و هستند و آن نادیده گرفتن حضور ملت و پشتیبانی آن‌ها از این انقلاب است. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن با جنگ شناختی این بار سعی دارد انتخابات پیش رو را تحت تاثیر قرار دهد و مانع تصمیمات درست در این خصوص شود.

وی متذکر شد: اما ملت ایران با اقدام پیش دستانه در این میدان سیاسی و با تبعیت از فرامین رهبری حاضر خواهند شد و بیانیه گام دوم انقلاب که جهت دهی در این میدان سیاست است را محقق خواهند کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار